- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

پنجمین مرحله طرح پایش سلامت انجام شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید قرجک، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: پنجمین دوره طرح پایش سلامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با محوریت مراقبت و نگهداری از جامعه هدف به خصوص پدران و مادران شهدا در شهرستان قرچک انجام شد.

آزمان کادری گفت: ۲۴۰ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان در طرح پایش سلامت قرار گرفتند.

وی گفت: از آنجایی که پدران ومادران معظم شهدا در دوران کهولت سن به سر می برند جهت نگهداری و سلامت این خانواده بنیاد شهید قرچک طرح پایش خود را با محوریت شناسایی و معرفی این عزیزان که یادگاران شهدا هستند در قرچک استارت زد تا برای نگهداری و مراقبت این خانواده ها برنامه اساسی صورت گیرد.

معاونت درمان بنیاد شهید شهرستان قرچک گفت: پنجمین دوره طرح پایش سلامت با محوریت و مراقبت و نگهداری از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان قرچک انجام شدکه در زمان بازدید و ویزیت از خانواده ها بحث نگهداری از خانواده ها در اولویت برنامه های طرح پایش سلامت بود.

وی گفت: در این دوره پایش سلامت که با محوریت مراقبت از خانواده های معظم شهدا و جانبازان انجام شد تعدادی از خانواده به این طرح اضافه شدن که شامل ۶ جانباز، ۲ مادر شهید،۲ مادرجانباز، ۱ همسرشهید، ۱ همسرجانباز، ۳ فرزند جانباز صعب العلاج و ۶۸ نفر از والدین شهدا که قبلا در طرح مراقبت ونگهداری قرار داشتند مدارک آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پایان یادآور شد: در صورت صلاحدید پزشکان متخصص تجهیزات بهداشتی به افرادی که در طرح پایش سلامت مورد ویزیت قرار می گیرند تعلق خواهد گرفت.