- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

پیشوا صاحب اداره تأمین اجتماعی مستقل می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1] عباس اورنگ مدیرکل تأمین اجتماعی استان تهران روز پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تأمین اجتماعی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های خدمت‌رسان در سطح کشور، هم‌چون سایر ارکان جامعه تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و با مشکلاتی مواجه شده است.

وی بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد بحران برای بسیاری از مشاغل، ورودی و وصولی سازمان تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان تهران افزود: شیوع ویروس کرونا باعث شده تا برخی از مشاغل با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند و کارکنان کارگاه‌ها نتوانند در محل کار خود حضور پیدا کنند لذا از مسؤولان ادارات تأمین اجتماعی درخواست می‌شود تا بازرسی‌های خود را از کارگاه‌ها به حداقل رسانده و از بروز مشکل برای کارفرمایان پیشگیری کنند.

اورنگ تصریح کرد: بازرسی از کارگاه‌های قالی‌بافی، مراجعه به منازل مردم و بازرسی از کارگاه‌های پرخطر شهرستان‌های استان تهران تا عادی شدن شرایط تعطیل می‌شود.

وی تأکید کرد : در گذشته بودجه ایجاد اداره تأمین اجتماعی در شهرستان پیشوا که تنها از شعبه اقماری برخوردار است،به تصویب رسید و تا پایان تابستان امسال این شهرستان صاحب تأمین اجتماعی مستقل می‌شود تا از تردد مردم به ورامین جلوگیری شود.