- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم

بهمن خطیبی عصر پنج شنبه در نشست با سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کل کشور با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم اظهار داشت: هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی قشری است که زمینه فعالیت را دارند اما به تنهایی امکان کار کردن برایشان مهیا نیست.

وی با بیان اینکه باید فرصت و زمینه برای خوداتکایی افراد ایجاد شود، افزود: یکی از مؤلفه های خوداتکایی ایجاد اشتغال است که در واقع مشکل اصلی در کشور هم می باشد و به تبع آن جامعه هدف کمیته امداد آسیب پذیرتر و دچار مشکلات بیشتری در این حوزه هستند.

خطیبی بعد از اشتغال توجه به مسکن مددجویان را مهم دانست و در این دیدار از رئیس کمیته امداد برای سفر به شهرستان قرچک و دیدار با مددجویان قرچک دعوت به عمل آورد.

فرماندار قرچک به منظور اشتغالزایی برای مددجویان و اختصاص تسهیلات بیشتر برای خودکفایی این قشر موارد لازم را مطرح کرد و با طرح موضوع مسکن مددجویان و اعتبارات مربوطه، خواستار حمایت بیشتر از این قشر در شهرستان قرچک شد.

گفتنی است که در پایان رئیس کمیته امداد نیز با تقدیر از پیگیری درخواست‌های نیازمندان در راستای محرومیت‌زدایی و عدالت‌گستری، قول مساعد داد دستورات لازم را برای موارد مطرح شده صادر کند