- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

چهارمین جلسه شورای اداری پیشوا برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]بعد از ظهر پنج شنبه جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا  با محوریت برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و برگزاری هفته فرهنگی به ریاست حسین عباسی فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام شمس رئیس دادگستری، عادل رحمانی دادستان عمومی و انقلاب، صمد سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی و شیرزاد یعقوبی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، سیدعباس حسینی بخشدار جلیل‌آباد، حکمت امیری شهردار، علی‌اکبر مهدیزاده رئیس شورای اسلامی شهر و سایر مدیران ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شیرزاد یعقوبی، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری در این جلسه بر ضرورت سکونت مدیران در شهرستان، رعایت نظم اداری، حضور به‌موقع مدیران در جلسات شورای اداری و کارگروه‌ها، تسریع در پاسخ به مکاتبات اداری، تکریم ارباب‌رجوع، لزوم ارائه خدمات به مردم در پای میز خدمت، صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی و خرید کالاهای ایرانی توسط دستگاه‌ها تأکید کرد.

سیدعباس حسینی بخشدار جلیل‌آباد نیز گفت: بخش جلیل‌آباد آماده استقرار ادارات خدمات رسان در این منطقه است و خواستار همکاری ادارات مربوطه هستیم چراکه استقرار دستگاه‌های خدمات رسان از خواسته‌های مردم و خانواده‌های معظم شهدای این بخش است.

وی با اشاره به عدم برخورداری مردم روستای محمودآباد کهنه و شترخوار از خدمات تلفن ثابت گفت: با دستور فرماندار محترم و پیگیری بخشداری جلیل‌آباد و اداره مخابرات، زیرساخت‌های لازم بااعتبار ۲۰۰ میلیون تومان انجام و این پروژه در مرحله حفاری قرارگرفته است که ضمن قول مساعد اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و هماهنگی‌های صورت گرفته ، خواستار تسریع در صدور مجوز حفاری به طول چهار کیلومتر هستیم.

در این جلسه عادل رحمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا و سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و مسئول هماهنگی امور بخشداری مرکزی پیشوا به‌عنوان مسئولان جدید شهرستان معرفی شدند.

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا، آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آشنایی با مواد مخدر و روان‌گردان‌ها با تدریس اکبر معصومی شاهی به مدیران شهرستان پیشوا ارائه شد.

منبع :مهر

انتهای پیام/