- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

کاروان نمادین ورود امام راحل به کشور در ورامین به حرکت درآمد

به گزارش ندای وارنا؛ [1] مردم ورامین به رسم همه ساله همزمان با دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، کاروان نمادینی از ورود امام راحل به راه انداخته و این کاروان با عبور از خیابان ها و معابر اصلی شهر، پیام شادی را برای مردم به ارمغان می آورد.

امسال نیز خودروی نمادین حضرت امام (ره) را که حرکت خود را از امامزاده طاهر و مطهر (ع) آغاز کرده بود، خودروهای نیروی انتظامی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و آتش نشانی که با گل آذین بندی شده بودند، همراهی می کردند.

کاروان نمادین ورود امام راحل به کشور در ورامین به حرکت درآمد [2]

بسیاری از دانش آموزان در طول مسیر تردد کاروان نمادین ورود حضرت امام به استقبال این کاروان آمده و همراه با سایر قشرهای ورامین، ورود امام راحل را جشن گرفتند.

در طول مسیر استقبال کنندگان با اهدای گل، دود کردن اسپند، توزیع شکلات و شیرینی یاد و خاطره معمار کبیرانقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

همچنین خودروی نمادین حضور امام راحل در ایران اسلامی در مناطق مختلف توقف کرده و بسیاری از جوانان با این خودرو عکس های یادگاری گرفتند.

این کاروان که با پخش سرودهای انقلابی و حماسی خود جلوه خاصی را ایجاد کرده بود پس از عبور از منطقه خیرآباد، در میدان ولیعصر(عج)، بلوار شهید سلیمانی، میدان امام حسین(ع)، بلوار رسالت، میدان رازی، خیابان ۱۵ خرداد و بهشتی، میدان بسیج، میدان امام و خیابان مسجد جامع نیز حضور یافت و مورد استقبال مردم ولایتمدار ورامین قرار گرفت.

امام خمینی (ره) بعد از ۱۵ سال تبعید ظالمانه دیکتاتور پهلوی در یوم الله ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به میهن اسلامی بازگشت و بلافاصله پس از استقبال تاریخی ملت ایران به سمت بهشت زهرا (س) حرکت کرد.