- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

کشف انبارهای لوازم‌ یدکی احتکار شده در پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ [1]سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه سفر جانشین فرماندهی ناجا به شهرستان ورامین ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین علیه‌السلام و تبریک  هفته دفاع مقدس از کشف چند انبار لوازم‌ یدکی در پیشوا خبر داد.

وی‌ گفت: کشف این انبار لوازم‌ یدکی نتیجه‌ی کار گروهی و جهادی سبز پوشان نیروی انتظامی شرق استان تهران بود که در اقدامی عملیاتی که یک ماه طول کشید توانستند این مکان را شناسایی و اموال داخل انبار را ثبت و ضبط نمایند.

ناظری افزود: ارزش ریالی اموال توقیف‌شده لوازم‌ یدکی چیزی در حدود ۲۰ میلیارد تومان می‌باشند که با احتکار و انبار کردن این مواد مایع جکی در بازار خودرو و لوازم‌ یدکی را با اختلال مواجه کرده بودند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: پلیس با افرادی که بخواهند در بازار و اقتصاد کشور ناآرامی به وجود بیاورند به‌شدت برخورد خواهد کرد.

ناظری در پایان اظهار داشت: پلیس در خدمت شهروندان و جامعه است و با مهربانی با آن‌ها برخورد می‌کند. افرادی که بخواهند نظم عمومی اقتصادی جامعه و کشور را بر هم بریزند یا اختلال در چرخه اقتصادی کشور به وجود بیاورند با توجه به وضعیت اقتصادی کشور به‌شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

منبع :فارس

انتهای پیام/