- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

کشف انبار بزرگ احتکار مواد غذایی غیر مجاز در قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حمیدرضا تاجیک گفت :از کشف انبار بزرگ مواد غذایی غیر مجاز در قرچک خبر داد و اظهار داشت: در پی گشت و نظارت های اصناف قرچک و با توجه به تاکیدات صورت گرفته در خصوص کشف انبارهای غیرمجاز و احتکار کننده برخورد جدی با متخلفان در دستور کار بازرسان اتاق اصناف قرا رگرفته است.

تاجیک افزود: در این راستا گشت های مشترک با اداره صنعت و معدن، شبکه بهداشت، اداره اماکن و دامپزشکی و تعزیرات در اولویت است و در این بازرسی ها با گرانفروشی ،احتکار، کم فروشی برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همت پلیس آگاهی و اتاق اصناف شهرستان قرچک انبار مواد غذایی غیر مجاز در قرچک کشف و پرونده متخلف به مقامات تعزیرات ارجاع شده است گفت: در این خصوص کارشناسان در حال بررسی ارزش ریالی این کالاها هستند.

رئیس اتاق اصناف قرچک نداشتن پروانه کسب، احتکار، وجود کالای قاچاق را در این انبار مشهود اعلام کرد و بیان داشت:در همین رابطه اتاق اصناف خواستار برخورد جدی مسئولان با این دسته از افراد شد که سبب ایجاد لطمه به اعتبار کسبه و بازاریان دیگر نیز می شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پلیس اگاهی شهرستان قرچک گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی از کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد و افرادی که قصد اخلال در بازار و سیستم اقتصادی از توزیع تا مصرف را دارند بدانند دستگاه های نظارتی در روزهای اخیر در حال رصد و پایش بازار هستند.

منبع : مهر

انتهای پیام/