- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

کشور ما الگو و شرایط جدیدی برای کلیه سیاستمداران و تحلیلگران سیاسی ایجاد کرده است

بهمن خطیبی فرماندار قرچک در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا(ع) از حضور پرشور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی تقدیر کرد.

وی افزود: پیاده روی در مسیر عتبات عالیات، کربلا و نجف توفیق الهی است که هم اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در پی دارد و همچنین موجب ایجاد امنیت و وفاق بین شیعیان جهان می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با زنده نگهداشتن محرم و صفر به اهداف عالیه نظام می رسیم، گفت: پیاده روی اربعین حسینی از دستاوردهای مهم نظام و انقلاب بوده که به پشتوانه مردم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: اگر به قبل از انقلاب برگردیم شاید به لحاظ برخی نیازهای مادی در ظاهر مشکلاتی وجود نداشت اما استقلال و آزادی کشور همیشه زیر سؤال بود و به همین خاطر مردم نیز این شرایط را تحمل نکردند و با رهبری داهیانه امام راحل، انقلابی را پایه گذاری کردند که حرکتی عظیم در دنیای متلاطم امروز پایه گذاری کرد.

خطیبی بیان داشت: بودجه امسال کمترین اتکا را به نفت دارد و این بهترین راه است چرا که تحریم های ظالمانه و جلوگیری از عدم فروش نفت، ما را به تولید داخلی متکی می کند تا بتوانیم بخش عمده ای از نیازهای کشور و منطقه را تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن از ابتدای انقلاب با تحمیل جنگ هشت ساله و مشکلات متعدد در صدد اعمال فشار به مردم کشور بود اما با سربلندی ۴۰ ساله اول انقلاب را سپری کردیم و این مهم به مدد یاری خداوند متعال، رهبری مدبرانه و داهیانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم و حضور همیشگی در پای صندوق های رأی رقم خورد و ان شاء الله بتوانیم گام دوم انقلاب را با هوشیاری و تلاش بیشتر برداریم.

خطیبی اظهار داشت: اگر این فشارهای بیگانگان و دشمنان قسم خورده به هر کشوری وارد می شد دچار فروپاشی می شد اما همچنان ایستاده و به راهمان ادامه می دهیم.

وی افزود: ایران اسلامی توانسته بعنوان کشور قدرتمند منطقه ای نه تنها در اعمال سیاست گذاری های خاورمیانه بلکه در دنیا تأثیرگذار باشد و پیام و دستاوردهای انقلاب را به جهانیان برساند.

فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: کشور ما الگو و شرایط جدیدی برای کلیه سیاستمداران و تحلیلگران سیاسی ایجاد کرده، افرادی که می گفتند ایران اسلامی حتی نمی تواند مسائل داخلی را مدیریت کند اما اکنون می بینیم در دنیا تأثیرگذاریم.

این مسئول گفت: در رشد و تولید علم و ایجاد امنیت و رفع معضلات امنیتی جزو کشورهای پیشتاز در جهان هستیم.

انتهای پیام/س