- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

کلانتری مسکن مهر پاکدشت افتتاح شد

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در این مراسم با اشاره به افتتاح همزمان پروژه های عمرانی ناجا در سراسر کشور گفت : در حوزه فرماندهی ویژه شرق استان تهران ، سه کلانتری در مسکن مهر پاکدشت ، مسکن مهر فاز ۱۱ شهرستان پردیس و کلانتری مسکن مهر شهرستان دماوند و همچنین ایستگاه پلیس علی آباد ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سردار عبدالرضا ناظری افزود : کلانتری مسکن مهر پاکدشت در زمینی به مساحت ۳۵۰متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۴۰۰ متر مربع اجرا شده که امنیت این بخش مهم از شهرستان را تحت پوشش قرار می دهد و ۴ روستا نیز از خدمات آن بهره مند می شوند.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی تلاش دارد تا با توسعه فضاهای انتظامی ، خدمات امنیتی و پیشگیرانه خود را در دسترس مردم قرار دهد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به افتتاح کلانتری مسکن مهر شهرستان پاکدشت گفت : کلانتری مسکن مهر پردیس در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع و زیربنای ۹۰۰ متر مربع احداث شده است.
وی گفت : برای اجرای این پروژه بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده که عمده این هزینه توسط وزارت مسکن و شهرسازی و خیرین امنیت ساز تأمین شده است.
ناظری با اشاره به این که بیشترین ارتباط مردم با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ و کلانتری و پاسگاه ها است اظهار کرد: در سال گذشته مردم شهرستان های شرق استان تهران بیش از ۳۰۵هزار بار با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس برقرار کرده اند که این امر نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد.
وی بیان کرد: علاوه بر این ، در طول یک سال گذشته بیش از ۱۴۰ هزار نفر از مردم شرق استان تهران به کلانتری ها و پاسگاه های پلیس مراجعه کرده اند که ۹۹ هزار مورد به تشکیل پرونده قضایی منجر شده است.
ناظری با تأکید بر برخورد پلیس با جرائم خشن گفت : طی یکسال گذشته ، بیش از ۱۵ درصد از میزان وقوع جرائم به عنف و سرقت کاهش یافته است.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکومه را بر عهده دارد.
پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.