- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

کمبود فضای آموزشی مشکل دانشگاه فرهنگیان پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ [1] حسین عباسی روز یک‌شنبه در جلسه مشترک با مسئولان پردیس زینبیه پیشوا گفت: استقرار پردیس زینبیه و حضور دانشجویان‌ مختلف از سراسر کشور یک قابلیت ممتاز و ویژه برای پیشوا است از این رو، حل مشکلات و پیشبرد بهینه امور این مرکز باید مورد توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: یکی‌ از مشکلات پردیس زینبیه پیشوا، کمبود فضای آموزشی است که در گذشته آموزش و پرورش کمک‌ها و مساعدت‌هایی را برای حل این مشکل انجام داد در حالی که خود آموزش و پرورش با مشکلاتی در فضای آموزشی مواجه است.

عباسی افزود: سال گذشته با توجه به کمبود فضا و نیاز اساسی پردیس زینبیه به فضای مناسب، مجموعه مهاجری در مجاورت این مجموعه، در اختیار پردیس قرار گرفت ولی این اقدام موقتی بود و هم اکنون در آستانه پایان مهلت استفاده از این مجموعه هستیم.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان باید با درک شرایط و احساس مسئولیت مجموعه‌ها نسبت به یکدیگر و در یک فضای دوستانه، تصمیمات معقولانه گرفته شود به طوری که خللی در امور آموزشی پیش نیاید.

فرماندار پیشوا گفت: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های پردیس فرهنگیان و با کمک اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، فضای آموزشی این مرکز مهم آموزی توسعه پیدا کند.

وی افزود: با توجه به جایگاه مهم پردیس زینبیه، تا زمان ایجاد شرایط برای توسعه مجموعه، از ظرفیت‌های شهرستانی از جمله توان آموزش و پرورش جهت تامین فضای مورد نیاز این مرکز استفاده می‌کنیم.

پردیس فرهنگیان پیشوا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ در شهرستان آغاز کرده و دبیران دختر را برای آموزش و پرورش تربیت می‌کند.