- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

گلباران مزار شهدای گمنام قرچک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

به گزارش ندای وارنا؛ این مراسم به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه‌، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر‌ و خانواده ‌ای معزز شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان ‌قرچک برگزار شد.

حاضرین در این مراسم با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان، نسبت به مقام والای شهیدان بویژه شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه و گلباران، یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک ضمن تبریک این ایام در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر شد و طی سخنانی اظهار کرد: شهیدان رجائی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند که با رفتار و کردارخود درس بزرگی به ما دادند.

وی گفت: حضور پرشور مسئولین در این مراسم این پیام را به دنیا اعلام می‌کند که راه شهیدان همواره ادامه دارد و مردم ایران قدردان فداکاری شهدا و ایثارگران هستند.

خطیبی با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است ، بیان کرد:‌ برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا هم تجدید بیعت با شهدای گرانقدری است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی و همچنین با آرمان‌های امام راحل است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

فرماندار شهرستان قرچک تصریح کرد: امسال برنامه خوبی با حضور مقامات استانی و کشور در شهرستان داریم و در آخرین روز هفته دولت تمام مسئولین در خدمت مردم خواهیم بود که این موجب انسجام بین مردم و مسئولان می شود.

انتهای پیام