- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

۱۴ نفر از مددجویان بدهکار ندامتگاه ورامین آزاد شدند

به گزارش ندای وارنا؛ نصیریان مدیر ندامتگاه ورامین اعلام کرد: به همت یکی از نیکوکاران شهر تهران و با تلاش واحدهای قضایی و مددکاری، بدهی ۱۴نفر مددجوی نیازمند جرایم غیرعمد ندامتگاه ورامین پرداخت شد.

نصیریان گفت: احسان و نیکوکاری از جمله مفاهیم ارزشمندی است که در آموزه های دینی، به خصوص قرآن کریم مورد توجه ویژه ای قرارگرفته و آثار گرانقدر این امر در عرصه های فردی، اجتماعی، فرهنگی، معنوی، نیکوکاران را به سوی خود جذب نموده تا برای کمک به نیازمندان گام بردارند.

مدیر ندامتگاه ورامین خاطر نشان کرد: در همین راستا، یکی از نیکوکاران تهران با حضور در ندامتگاه ورامین و بررسی پرونده های قضایی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و اهدای ۵۶ میلیون تومان، بدهی ۱۴ نفر را پرداخت کرد.

وی افزود: با فراهم شدن زمینه آزادی این تعداد زندانی که با تلاش واحدهای قضایی و مددکاری صورت گرفت، آنان با پرداخت مبلغ ۵۶ میلیون تومان و اخذ رضایت شاکی آزاد شده و می توانند پس از مدتها، در شب یلدا کنار خانواده خود باشند.

نصیریان همچنین گفت: بنا به رسم دیرینه، ایرانیان همواره در زمان سختی ها و تنگناها به یاری هم شتافته اند و امید است در ماههای پایانی سال، نیکوکاران بیش از گذشته به یاری زندانیان بدهکار جرایم غیرعمد مانند تصادف، دیه، حوادث کار بشتابند تا تعداد بیشتری آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

انتهای پیام/س