- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

۱۵ تخت جدید به بیمارستان شهید ستاری قرچک اضافه می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  دکتر علی اصغر حق پرست رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش تخت‌های بیمارستان شهید ستاری، اظهار کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک به عنوان تنها بیمارستان شهرستان ۳۰۰هزار نفری قرچک و دومین بیمارستان دولتی دشت ورامین نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم دیار ۱۵خرداد دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای افتتاح این بیمارستان تاکنون ۱۵تخت جدید به ظرفیت بیمارستان اضافه شده است و امروز با ۷۹ تخت در حال پذیرش بیماران هستیم.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک بیان داشت: در بخش آی‌سی‌یو با برنامه‌ریزی هدفمند به زودی از ۴تخت موجود به ۱۱ تخت افزایش خواهد یافت همچنین در بخش سی‌سی‌یو نیز با هدف گذاری از ۵ تخت به ۱۲ تخت افزایش خواهیم داشت که عمده مراجعات به تهران در تخت‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو را کاهش می‌دهد.

حق پرست با اشاره به استفاده از ظرفیت بومی نیروی انسانی قرچک و دشت ورامین ادامه داد: با کمک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بسیاری از پزشکان و پرستاران و متخصصان از شهرستان قرچک و دشت ورامین در بیمارستان شهید ستاری مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به آغاز دوباره بخش درمانگاه و کلینیک بیمارستان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان برای پیشگیری از ابتلای مراجعه کنندگان به بیمارستان، بخش کلینیک تعطیل شد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخی از تمهیدات مانند جدا سازی ورودی و خروجی، ضدعفونی مکرر درمانگاه و جداسازی پرسنل در حال حاضر بخش کلینیک از ابتدای اردیبهشت‌ماه فعال شده است.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک در پایان عنوان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت بیمارستان تعداد پزشکان متخصص بیمارستان از ۶ به ۱۳ نفر افزایش داشته و با برنامه‌ریزهای صورت گرفته پزشکان متخصص بیشتر خواهد شد چرا هدف اصلی بیمارستان خدمت‌رسانی به مردم دیار ۱۵ خرداد است.