- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

۲۵۶ واحد متخلف در ورامین شناسایی شد

به گزارش ندای وارنا؛ حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از اصلاح قیمت بنزین تا این لحظه تعداد ۳۳۴۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی توسط بازرسین این اداره و اتاق اصناف صورت گرفت.

وی افزود: از این تعداد بازرسی‌ها ۲۵۶ واحد متخلف شناسایی شدند که مراتب با تشکیل پرونده باارزش ریالی ۴ میلیارد و ۹۸۵ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۳۶۵ ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با اشاره به اینکه روزانه تعداد ۴ گشت مشترک بازرسی و نظارت در سطح شهرستان جهت کنترل بازار انجام می‌شود، اظهار داشت: تعداد ۶۹ گشت مشترک در ایام فوق با ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، پلیس اماکن، شبکه بهداشت و درمان و اتحادیه‌های صنفی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و هم‌اکنون نیز در حال اجرا است.

میرزائی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم رعایت اصول بهداشتی با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل کنند که دو تیم بازرسی در جهت رسیدگی به شکایات در این اداره و اتاق اصناف در نظر گرفته‌شده است.

پایان پیام/