- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

۳۰ دستگاه اتوبوس امر انتقال جاماندگان اربعین را انجام می دهند

به گزارش ندای وارنا؛ [1]محسن شریف شهردار قرچک با اشاره به آیین ویژه اربعین حسینی در شهرستان قرچک گفت: مراسم عزاداری پیاده مردم شهرستان قرچک به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز صبح روز اربعین انجام می شود.

وی این راهپیمایی عظیم را بزرگترین همایش خودجوش مذهبی در ایران و کشورهای مسلمان دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهرداری در راستای اجرای وظایف ستاد برگزاری اربعین و براساس ارادت ویژه به ائمه و زائران راهپیمایی جاماندگان اربعین از هیچ تلاش و کوششی جهت ارائه خدمات به این عزیزان کوتاهی نکرده است و اقدامات این مجموعه در قالب سه مرحله در محدوده شهرقرچک اجرا شده است که مرحله اول یک هفته قبل از فرا رسیدن اربعین در قالب نصب بنرهای تسلیت و اطلاع رسانی از زمان و مکان شروع پیاده روی در نقاط مختلف شهر جهت آگاه سازی شهروندان انجام شده است.

شریف افزود: بخش دوم شامل ارائه خدمات به اهالی شهر در زمان شروع پیاده روی است و مرحله سوم نیز پیش بینی تدابیر خدماتی و ترافیکی پس از اتمام پیاده روی به زائران جهت  بازگشت آنها از حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به سمت شهر قرچک است.

وی بیان کرد: در مسیر مواکب و ایستگاه هایی برای رفاه حال و ارائه خدمت به حاضرین در مراسم پیاده روی زائرین جاماندگان اربعین در نظر گرفته شده است.

شهردار قرچک در پایان خاطرنشان کرد: برای سهولت در امر سرویس دهی تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس امر انتقال جاماندگان اربعین را انجام می دهند و جاماندگان اربعین حسینی نیز می توانند در راه بازگشت از حرم حضرت عبدالعظیم از امکانات سرویس های اتوبوس به سمت قرچک در روز اربعین بهره مند شوند.

منبع :قرچک آنلاین

انتهای پیام/