- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

‌۹۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ورامین تخریب شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1] محسن بنائیان گفت:با اشاره به مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان ورامین اظهار داشت: در سه ماه گذشته با توجه به گشت‌های فعال اراضی که داشتیم چیزی حدود ۲۰۰ اخطاریه صادر شده است که ۹۰ مورد آن به میزان ۲۹۲ هزار متر مربع قلع و قمع صورت گرفته است‌.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۵۰ مورد قلع و قمع را نیز در نوبت داریم که ۶۰ مورد شکایت تبصر۲ ماده ۱۰۰ نیز صورت گرفته است و به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین با تأکید بر حمایت از فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری تصریح کرد: از کسانی که بخواهند در زمینه کشاورزی و دامپروری مانند کشت گلخانه‌ای، پرورش ماهی و غیره‌ فعالیت کنند، مساعدت‌های لازم را خواهیم داشت و در زمینه‌های مختلف امور ترویجی، صدور مجوز، پرداخت تسهیلات حمایت خواهیم کرد.

بنائیان همچنین خطاب به سوداگران در حوزه ساخت‌وسازهای غیرمجاز افزود: به کسانی که بخواهند در زمینه زمین سوداگری کنند به شدّت برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تا اراضی که برای کشت محصولات و پرورش دام و طیور است با فعالیت‌های سوداگرانه روبه‌رو شده تا تغییر کاربری غیرمجاز دهند و به انحراف کشیده شوند.