ثبت ۶۳۵۵ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک در سال ۱۴۰۲
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳ ۲:۴۶ ب.ظ
 
شهردار قرچک از ثبت ۶۳۵۵ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری طي سال ۱۴۰۲ توسط شهروندان خبر داد.
 ثبت ۶۳۵۵ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک در سال ۱۴۰۲

به گزارش ندای وارنا؛محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات شهروندان است.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ شهروندان، ۶ هزار و ۳۵۵ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان می‌دهد، موضوعاتي مانند لکه‌گیری آسفالت با ۱۵۰۹ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۱۰۴۶ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۹۵۶ تماس، سد معبر با ۵۵۱ تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و طعمه‌گذاری با ۴۰۸ تماس، حوزه عمرانی با ۵۸۸ تماس، حوزه شهرسازی (ساخت‌وساز) با ۴۷۱ تماس و سایر موارد مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف با ۸۲۶ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمي شريف گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه درخواست يا پيشنهاد در رابطه با فعالیت‌های شهرداري دارند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند.

کد مطلب: 15438
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری