معاون فرهنگی سپاه قرچک:
همه باید در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی قوی عمل کنند/ با وجود نهاد های قوی هیچ مصوبه ای در شورای فرهنگ مختل نخواهد شد
تاریخ انتشار : خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۸:۵۹ ب.ظ
 
معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: باید در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی قوی عمل کنند و دستگاه های قوی و پا به کار باعث می شود هیچ مصوبه‌ای در شورای فرهنگ عمومی مختل نماند.
 همه باید در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی قوی عمل کنند/ با وجود نهاد های قوی هیچ مصوبه ای در شورای فرهنگ مختل نخواهد شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، هادی بابایی اظهار داشت: شهرداری در بحث استفاده از زیر ساخت ها، هدایت نخبگان، ایجاد برنامه‌های متنوع متناسب با تهدیدها و فرصت‌ها وظیفه مهمی بر عهده دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک ادامه داد: متأسفانه شهرداری قرچک چند سالی درگیر مشکلاتی شده که این مشکلات باعث شده نتواند در این حوزه وارد شود و رسالت خود را انجام دهد که البته بخشی از مشکل هم بحث مالی است.

وی تأکید کرد: شهرداری روالی را از چند سال قبل در پیش گرفته و برنامه های فرهنگی را به ادارات دیگر ارجاع می‌دهد و بیشتر سعی در کمک مالی دارد و این بزرگترین اشتباهی است که شهرداری انجام می‌دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک افزود: در حال حاضر متولی کارهای فرهنگی در شهر تنها شهرداری نیست، بلکه ادارات دیگر هم هستند پس زمانی که کار روی زمین ماند باید دست ادارات دیگر سپرده شود.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک بیان کرد: اگر بخواهیم آسیب شناسی کنیم، در سنوات قبل برخی افراد در شورای شهر عضو شدند که آگاهی و تسلط کامل به بحث فرهنگی نداشتند اما در شورای شهر حضور داشتند و این طبیعی است که وضعیت فرهنگی شهر این گونه باشد.

بابایی افزود: برای رفع  این گونه مشکلات باید راهکار آورد و از همفکری و مشورت با نخبگان استفاده کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک تصریح کرد: اگر دستگاه‌های فرهنگی در عرصه فرهنگ و وظایفی که به عهده دارند، حضور مستمر نداشته باشند و به یکدیگر در امر فرهنگی مرتبط کمک نکنند، شورای فرهنگی نمی‌تواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر شهردار در جلسات شورای فرهنگ عمومی  حضور نداشته باشد و شورای شهر ضعیف عمل کند به طبع همه مجموعه های فرهنگی شهر هم ضعیف عمل می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک ذر پایان خاطر نشان کرد: باید در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی و شورای شهر قوی عمل شود و آدم های قوی، دستگاه های قوی و پا به کار حضور داشته باشند، چرا که این حضور باعث خواهد هیچ مصوبه ای در شورای فرهنگ عمومی مختل نماند.

کد مطلب: 1686
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری