جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران:
جذب «یاوران معروف» در دستور کار پرسنل ادارات استان تهران باشد
تاریخ انتشار : شهریور ۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳ ب.ظ
 
جانشین دبیر ستاد امر معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: جذب «یاوران معروف» در دستور کار پرسنل ادارات استان تهران باشد.
 جذب «یاوران معروف» در دستور کار پرسنل ادارات استان تهران باشد

به گزارش ندای وارنا؛غلامرضا بوربور بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: متأسفانه در جامعه امروز امر به معروف و نهی از منکر مغفول مانده است و در زمینه نهادینه‌سازی این فرضیه کوتاهی صورت گرفته است چرا که امر به معروف و نهی از منکر یک واجب همگانی است و محدود به ستاد نیست.

بوربور در ادامه افزود: با توجه به اینکه در تهران حدود ۹۰ اداره کل و در شهرستان‌های استان تهران نیز ۱۶ شورا و ۱۳۵ اتحادیه تهران هم به عنوان اعضای شورا مشغول به فعالیت هستند باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تهران جدی گرفته شود و این فریضه الهی ترویج داده شود تا جامعه به رشد و پیشرفت برسد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با اشاره به اینکه دشمن می خواهد این فریضه را در جامعه از بین بیرد د و غیرت دینی کمرنگ شود گفت: امر معروف و نهی از منکر در تمام امور تأکید شده و ما وظیفه داریم در این زمینه ورود کنیم چرا که این فریضه تنها محدود به حجاب نیست و باید در سایر حوزه‌ها موثر باشیم.

بوربور گفت:در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ۳  دسته مورد توجه قرار گرفته‌اند که نخست یاوران معروف که شامل کارکنان ادارات است و آموزش آن‌ها به عنوان آموزش ضمن خدمت محسوب می‌شود، دوم یادآوران معروف که مربوط به دانش‌آموزان است و در نهایت طلایه‌داران معروف که مردمی هستند و انتظار داریم بحث جذب «یاوران معروف» جدی گرفته شود و تمام پرسنل در این زمینه ورود پیدا کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3240
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری