افتتاح تقاطع غيرهمسطح شهيد پازوكی در پاكدشت
تاریخ انتشار : شهریور ۶, ۱۳۹۷ ۵:۵۰ ب.ظ
 
تقاطع غيرهمسطح سردار شهيد اسداله پازوكی همزمان با هفته دولت با حضور استاندار تهران در شهرستان پاكدشت افتتاح شد.
 افتتاح تقاطع غيرهمسطح شهيد پازوكی در پاكدشت

به گزارش ندای وارنا؛استاندار تهران در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سردار شهید اسداله پازوکی همزمان با هفته دولت در شهرستان پاکدشت گفت: دو پروژه پست انتقال برق و زمین ورزشی در روستاهای شهرستان پاکدشت قبل از این پروژه افتتاح شد که با همت شوراها و شهرداری و دهیاری منطقه به نتیجه رسیده است و نشان دهنده جایگاه رفیع شوراها در نظام اسلامی است.

وی افزود: مردم با انتخاب نمایندگانی توسعه شهر و روستاها را به آنها می سپارند و شاهد موفقیت های زیادی از تلاش های انجام شده هستیم و شوراها و شهرداران و شوراهای روستایی و دهیاران به دنبال توسعه هستند و این نشان دهنده همکاری و تعامل است.

استاندار تهران در پایان گفت:آبادانی روستاها، شهرها و کشور  بر پایه همکاری حاصل می شود.

گفتنی است،تقاطع غیر همسطح شهید پازوکی شمال به جنوب پاکدشت را به هم متصل می کند و تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک دارد،با تکمیل این پروژه بخش قابل توجهی از ترافیک محور بین‌المللی امام رضا(ع) کاهش، و دسترسی شهروندان به آرامستان «ده امام» و مزار شهدا و مناطق شمال شهر تسهیل می شود.

منبع : ذاکرنیوز

انتهای پیام/

 

کد مطلب: 3359
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری