دو فروشگاه زنجیره ای قرچک به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
تاریخ انتشار : آبان ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲ ب.ظ
 
رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک از معرفی دو فروشگاه زنجیره ای متخلف به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد.
 دو فروشگاه زنجیره ای قرچک به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

به گزارش ندای وارنا؛ حمیدرضا تاجیک روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال های اخیر ، تعداد زیادی فروشگاه زنجیره ای در مناطق مختلف شهرستان قرچک فعالیت خود را آغاز کرده اند که نظارت بر عملکرد این واحد همچون سایر واحدهای صنفی ، در دستورکار اتاق اصناف قرار دارد.

وی گفت: در نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی تفاوتی بین واحدهای خرد و محله ای با برند های معتبر وجود ندارد بررسی عملکرد فروشگاه های زنجیره ای طی یک ماه جاری با جدیت در حال اجرا است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان قرچک در بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای ، دو برند فروشگاه زنجیره ای را به دلیل محرز شدن تخلف گرانفروشی متخلف تشخیص داده و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کردند.
تاجیک افزود : این فروشگاه ها با سو استفاده از برند خود و با استفاده از شعبه های مختلف اقدام به گرانفروشی در برخی اقلام می کردند.
رئیس اتاق اصناف قرچک تأکید کرد: بر اساس مصوبه هیأت عالی نظارت به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیرنده در حوزه اصناف و بازار ، فروشگاه های زنجیره ای که در شهرستان ها فعالیت می کنند باید از اتاق اصناف همان شهر مجوز جداگانه دریافت کنند.
بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی در شهرستان قرچک مشغول به فعالیت می باشند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است

کد مطلب: 5494
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری