مردم باید نتیجه برخورد مقتدرانه با مفسدان را ببینند
تاریخ انتشار : آبان ۲۴, ۱۳۹۷ ۹:۴۱ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم باید نتیجه برخورد مقتدرانه نظام با مفسدان و اخلالگران امنیت را ببینند.
 مردم باید نتیجه برخورد مقتدرانه با مفسدان را ببینند

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه همزمان رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ورامین که باحضور غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران، امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار ورامین و شهرری و فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: در حال حاضر با حضور فرماندار جدید همدلی خوبی بین دستگاه های شهرستان ورامین شکل گرفته است و امید است این دستگاه ها با همدلی بتوانند در حوزه تولید و حمایت از کسانی که آمده اند و ظرفیت های خود را در خدمت مردم گرفته اند، گره هایی باز کنند.

محمودی در ادامه با بیان اینکه در حوزه مفاسد اخلاقی و اجتماعی مردم باید خروجی مقتدرانه نظام در برخورد با مفسدان را ببینند افزود: بحمدالله حوادث امنیتی بسیار اندکی در کشور رخ می دهد اما همان مورد اندک نیز که گاهی سبب ناامنی اجتماعی و روانی می شود باید با برخورد جدی تر مواجه شود و کسانی که سبب اخلال در امنیت می شوند و توهین می کنند باید مورد مواخذه قرار بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: برخی اخیرا با توهین به کفن پوشان ورامین می خواستند به این مدال های عزت توهین کنند. باید با آنها برخورد شود و باید در حوزه جرایمی که ناامنی های اجتماعی و فرهنگی را نشانه گرفته اند همه دستگاه ها و مخصوصا دستگاه قضایی باید در این زمینه تلاش و خدمت بیشتر داشته باشد و ادامه راه نورانی را برای پیمودن ارزش های انقلاب حفظ کنیم.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5509
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری