مشاورین املاک قرچک مکلف به داشتن نرخنامه مصوب از اتحادیه هستند
تاریخ انتشار : آبان ۲۹, ۱۳۹۷ ۹:۳۶ ب.ظ
 
رئیس اتاق اصناف قرچک گفت: مشاورین املاک قرچک مکلف به داشتن نرخنامه مصوب از اتحادیه هستند.
 مشاورین املاک قرچک مکلف به داشتن نرخنامه مصوب از اتحادیه هستند

به گزارش ندای وارنا؛حمیدرضا تاجیک پیش از ظهر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران حاضر در اتاق اصناف قرچک اظهار داشت: متاسفانه عدم اگاهی از قوانین و بی دقتی در معاملات ملکی بین خریدار و فروشنده و مشاورین املاک موجب افزایش شکایات در این خصوص شده است.

تاجیک افزود:خریدار و فروشنده در همه پرداخت ها و دریافت ها باید رسید دریافت کنند و به صورت واضح و مشخص تمامی موارد را در قولنامه و قرارداد ها ثبت کنند.

وی تصریح کرد : افزایش شکایت ها از مشاورین املاک بیش از ۸۰ درصد پرونده های کمیسیون حل اختللاف اصناف را تشکیل می دهد و اگر مردم دقت لازم در معاملات را داشته باشند از خیلی از تخلفات پیشگیری می شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت : در هنگام مراجعه به مشاورین املاک شهروندان باید از رسمی بودن و وجود پروانه کسب در بنگاه املاک اطمینان داشته باشند

وی افزود: با مشاوران املاک متخلف بدون تعارف برخورد می شود و اگر تخلف اثبات شود با همکاری اماکن به سرعت نسبت به پلمب مشاور املاک متخلف اقدام خواهیم کرد.

تاجیک بیان داشت: یکی دیگر از مهم‌ترین شکایات مردم از مشاوران املاک، دریافت حق کمیسیون بیشتر از نرخ مصوب است که در این مورد مامورین املاک مکلف به رعایت قانون و نرخنامه مصوب اتحادیه هستند .

منبعد:مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5684
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری