سرهنگ آدینه وند:
برنامه‌ریزی منسجم و دقیق لازمه اثربخشی برنامه‌های هفته ناجا
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: برنامه‌ریزی منسجم و دقیق لازمه اثربخشی برنامه‌های هفته ناجا است.
 برنامه‌ریزی منسجم و دقیق لازمه اثربخشی برنامه‌های هفته ناجا

به گزارش ندای وارنا، سلمان آدینه‌وند بعد از ظهر امروز در جلسه هفته ناجا که با حضور مسئولان انتظامی شهرستان پاکدشت برگزار شد، اظهار داشت: تمدیدات و برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان‌ها و نهادها ی دولتی و مردمی در راستای فرهنگ‌سازی و اثربخشی باید به صورت تخصصی انجام گیرد.

وی ادامه داد: نیاز های یک جامعه در سایه امنیت محقق میشود و هدف از اجرای برنامه‌های هفته ناجا افزایش اعتماد عمومی به پلیس و جلب مشارکت‌های مردمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت مشارکت مردم و مسئولان را یکی از مولفه‌های مهم در حفظ امنیت در جامعه دانست و افزود: با تعامل و هم‌فکری و مشارکت مردم و با تکیه بر راه‌کارهای علمی، اجتماعی و فرهنگی می‌توان با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه مراکز علمی و همچنین قدرت صدا و سیما در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی شهروندان در جهت کاهش و پیشگیری از جرایم اقدام کنیم.

آدینه‌وند در پایان بیان کرد: همه مسئولان با اهتمام ویژه در رفع معایب برنامه‌های گذشته هفته ناجا تلاش داشته باشند تا بتوانیم با برنامه‌ریزی توانمندی، اقتدار، کارآمدی و هوشمندی پلیس را برای عموم شهروندان به نمایش بگذاریم.

کد مطلب: 586
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری