شهردار قرچک:
سپاه نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه ملت ایران است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادیخواهانه ملت ایران است.
 سپاه نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه ملت ایران است

به گزارش ندای وارنا؛محسن خرمی شریف در پیامی فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حکیمانه معمار کبیر انقلاب و بنیانگذارنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره) است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادیخواهانه ملت ایران است. نهادی که با نقش آفرینی بی بدیل، پر صلابت و مثال زدنی در صحنه های داخلی و بین المللی و نیز دفاع همه جانبه از آرمان ها و دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال حماسه دفاع مقدس عزت، امنیت پایدار و اقتدار ملی را به ارمغان آورد.

شهردار قرچک گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه بویژه فرمانده، پرسنل و سربازان عزیز سپاه پاسداران شهرستان قرچک تبریک عرض نموده، امید است با اتکال به خداوند متعال این نیروی مردمی، بیش از پیش در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشد.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7427
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری