مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور:
پیشرفت پروژه راه آهن به ۸۰ درصد رسیده است
تاریخ انتشار : مهر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۳۳ ب.ظ
 
مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور گفت: پیشرفت این پروژه به ۸۰ درصد رسیده و مسئولان باید به شرکت راه آهن کمک کنند تا هر چه سریعتر خط چهارم اجرایی شود.
 پیشرفت پروژه راه آهن به ۸۰ درصد رسیده است

به گزارش ندای وارنا؛ جلسه بررسی مشکلات اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران- ورامین که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد.

سید حسین مرتضوی مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور در این جلسه گفت: کار اجرای کار آسانی نیست و اگر اعتبار لازم انجام شود کار پیش می رود.
وی گفت: اعتبار پروژه نقدی نیست و این یک اوراق است و این نقدینگی نیست اما از هیچی بهتر است.
مرتضوی بیان کرد : در این پروژه ده مورد مشکل وجود دارد که برای رفع آن راه حل وجوددارد و با انجام موردی آن مشکلات رفع می شود.
وی تصربح کرد: مشکلات فنی را بنویسم و مطرح شود تا برای مناقصه آماده شویم و به قولی های که می دهیم انجام شود.

مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور با اشاره به علت لغو قرارداد پیمانکار اجرای این پروژه اظهار داشت: اگر قراردادی با پیمانکار وجود داشت، میتوان در کمترین زمان پروژه های نیمه تمام را به اتمام رساند ولی با توجه به لزوم اجرای مجدد روند مناقصات شامل ارائه شرح خدمات، کار با تأخیر مواجه میشود.
وی گفت: اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران- قرچک- ورامین- پیشوا، ده مشکل اساسی دارد که پیشنهاد میشود سه مشکل در این جلسه بررسی و برای رفع آن تصمیم گیری شود.
مرتضوی افزود: این پروژه به طول یکصد کیلومتر تا گرمسار پیش میرود که اجرای هر کیلومتر روسازی آن ۳ میلیارد تومان و نصب سوزن در هر ایستگاه، یک میلیارد هزینه نیاز دارد.
وی تصریح کرد: پیشرفت این پروژه به ۸۰ درصد رسیده و مسئولان باید به شرکت راه آهن کمک کنند تا هر چه سریعتر خط چهارم اجرایی شود.
مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور به مسئولان قرچک اطمینان داد که قرار نیست خط چهارم اجرا و کار رها شود بلکه با همفکری و تعامل آنان، دو پروژه روگذرمحمدآباد و زیر گذر داود آباد نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/س

کد مطلب: 6885
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری