با حضور معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی؛
آئین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک برگزار شد
تاریخ انتشار : شهریور ۶, ۱۳۹۷ ۵:۲۵ ب.ظ
 
آئین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک با حضور معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
 آئین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛صبح امروز آئین تکریم حسین لیاقتدار و معارفه جواد نور الهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک با حضور شهنام عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا جعفری معاون سیاسی فرمانداری و دیگر مسؤولین در سالن اجتماعات مرکز درمان امام خمینی(ره) برگزار شد.

علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک در این مراسم اظهار داشت: هفته دولت را به همه دولت‌مردان تبریک عرض،می‌کنم و نام یاد خاطر شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم.

وی گفت: در زمان حضور حسین لیاقتدار مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان اتفاقات بسیار خوبی رخ داد که ازجمله این اتفاقات تأسیس و راه‌اندازی مرکز درمانی، افتتاح ساختمان‌های اورژانس و از همه مهم‌تر افتتاح بیمارستان قرچک بوده است.

شهرستان قرچک مشکلاتی دارد و رفع آن نیازمند کار جهادی و شبانه‌روزی است

وی بیان داشت: شهرستان قرچک با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر جمعیت و ۵۰ هزار نفر تابع بیگانه نیازمند فعالیت شبانه‌روزی است .

معاون فرماندار قرچک اذعان داشت: شهرستان قرچک ازنظر جمعیتی از شهرستان‌های پرجمعیت استان تهران است و باید پروژه‌های عمرانی زیادی برای این شهرستان تعریف شود.

وی گفت: فرمانداری شهرستان قرچک از همه مدیران خود حمایت می‌کند و این حمایت شامل همه مدیران فعال است .

جعفری اظهار کرد: شهرستان قرچک مشکلاتی دارد و رفع این مشکلات نیازمند کار جهادی و شبانه‌روزی است و باید در این خصوص فعالیت‌ها به‌خوبی و جهادی باشد.

افتتاح بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک با بسیاری از نواقص افتتاح شد

حسین لیاقتدار مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک نیز در این مراسم گفت: خدمت کردن در شبکه بهداشت و درمان کاری است خداپسندانه که در مسیر درمان بندگان خوب خود انجام‌وظیفه کنید.

وی افزود: در سی‌ویک سال خدمت در دانشگاه شهید بهشتی، ۱۵ سال افتخار خدمت به مردم دیار ۱۵ خرداد را داشته‌ام و این خدمت برای بنده افتخار است.

لیاقتدار اظهار داشت: از اولویت‌های حضور بنده در شهرستان قرچک بازسازی و تجهیز دو اورژانس شهرستان قرچک بود که این دو مرکز با پشتیبانی و حمایت مسؤولان دانشگاه و مسؤولان شهرستان قرچک به بهره‌برداری رسید.

مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان قرچک بیان داشت: در دو سال آینده در شهرستان قرچک سه پایگاه اورژانس در شهرستان قرچک افتتاح خواهد شد و زمین‌های این پایگاه‌ها اورژانس توسط شورا و شهرداری واگذارشده است.

وی  گفت: در زمان مدیریت بنده ۱۲ پایگاه سلامت و ۷ مرکز خدمات جامعه سلامت با پیگیری‌های معاون بهداشتی شبکه افتتاح و بهره‌برداری رسید .

لیاقتدار گفت: افتتاح بیمارستان برکت شهید ستاری شهرستان قرچک با بسیاری از نواقص با دستور مسؤولان دانشگاه افتتاح شد که این  افتتاح خیلی زود انجام شد و سعی ما بر رفع نواقص بود، ولی باز افتتاح شد.

عملکرد معاونت شبکه بهداشت قرچک در خصوص سامانه سیب خوب بوده است

شهنام عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان این مراسم اظهار داشت: شهرستان قرچک از بدو جدایی از ورامین عملکرد بسیار خوبی داشت و این جدایی همراه با طرح تحول سلامت بود.

وی گفت: طرح تحول سلامت باعث احداث و راه‌اندازی مرکز درمانی و پایگاه‌های طرح تحول سلامت بوده  است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان داشت: معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در حوزه دانشگاه علوم پزشکی عملکرد بسیار خوبی داشته است و عملکرد ایشان در حد مدیر شبکه بهداشت بوده و آمار و ارقام و فعالیت‌های معاونت بهداشتی قابل‌قبول است.

وی در پایان گفت: عملکرد و فعالیت‌های معاونت‌های شبکه بهداشت و درمان قرچک در خصوص سامانه سیب خوب بوده است.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3332
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری