همزمان با هفته دفاع مقدس؛
آئین گلباران گلزارهای شهدای استان تهران انجام می شود
تاریخ انتشار : مهر ۲, ۱۳۹۸ ۵:۵۸ ب.ظ
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۴ مهرماه آئین گلباران گلزارهای شهدای استان تهران انجام می شود.
 آئین گلباران گلزارهای شهدای استان تهران انجام می شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ملت با بصیرت و نیروهای متعهد در برابر تمام نفاق‌ها، دسیسه‌ها و دشمنی‌ها ایستاده و از خون شهدا دفاع می‌کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، با تأکید بر اینکه خون شهدا ضامن بقای انقلاب است، افزود: شهدا با سادگی و با دست خالی اما ایمان راسخ و اراده‌های استوار پیروز میدان شدند و ما همچنان بر راه شهدا هستیم و پیروزی با ما است.

محمودی بیان داشت: ملت ایران، علما، دلسوزان در طول چهار دهه فریاد «هیهات من الذله» را سر دادند شعاری برگرفته از عاشورای حسینی و همواره در این مسیر ایستادگی کرده‌اند، شهدا با همین شعار معبرها را گشودند و به پیروزی رسیدند و امروز این مقاومت موجب صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف شده است.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس گنجینه ارزشمند است، فرصتی است تا دفاع جوانمردانه در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان اسلام بیان شود و گفتمان ایثار و شهادت مطرح گردد و نسل‌های انقلاب با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: امروز همچنان دفاع مقدس باقی است و منش شهدا باید در جامعه پیاده شود، مسئولان با تأکید بیشتری در مراسم بزرگداشت شهدا و گلباران مزار شهدا حضور داشته باشند. امروز باید وصایای شهدا پیاده شود، خواسته شهدا احیای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ عفاف و حجاب است.

در این هفته روز پنجشنبه ۴ مهر برنامه گلباران گلزارهای شهدای استان تهران صورت خواهد گرفت و این برنامه در تهران واقع در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) سالن دعای ندبه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می شود که حضور در این مراسم همراه با تجدید میثاق با آرمانهای امام(ره) و شهدا خواهد بود.

کد مطلب: 6832
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری