سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛
آتش سوزی در سوله ۵۰۰ متری جنوب تهران/کسی مصدوم نشد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۵:۲۱ ب.ظ
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در سوله ۵۰۰ متری تولید مبل در محله مرتضی گرد خبر داد و گفت: خوشبختانه کسی در این حادثه مصدوم نشد.
 آتش سوزی در سوله ۵۰۰ متری جنوب تهران/کسی مصدوم نشد

به گزارش ندای وارنا؛سید جلال ملکی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۱۱:۰۷ ظهر امروز آتش سوزی در کارگاه تولید مبل در خیابان نرگس محله مرتضی گرد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ضمن تشریح محل حادثه گفت: محل حادثه یک سوله مسقف به مساحت ۵۰۰ متر مربع بود، که دو سوم مکان حادثه نیز دارای نیم طبقه بود.

وی گفت: زمان رسیدن آتش نشانان کل این سوله شعله ور بود و آتش از کنار شیروانی سقف ها به بیرون متصاعد شده و سقف ها تغییر شکل داده و در آستانه ریختن قرار داشت.

ملکی ادامه داد: آتش به سرعت در حال سرایت به کارگاه های اطراف بود، از طرفی سرایت آتش به یک دستگاه خودرو وانت که مقابل درب کارگاه پارک بود، سبب شعله ور شدن این خودرو شده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کرده و از چند طرف به خصوص سقف ها به آتش حمله کردند و به سرعت آتش را تحت کنترل درآورده و از ریزش سقف ها جلوگیری کردند.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداشت و عملیات در ساعت ۱۳:۳۵ به پایان رسید.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 2625
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری