آتنا حسنی هنرمند ۱۴ ساله هنرهای تجسمی ،آثار خود را به “چهل جرعه دفاع مقدس ” تقدیم کرد
تاریخ انتشار : مرداد ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب.ظ
 
هنرمند ۱۴ساله هنرهای تجسمی در حوزه تخصصی نقاشی سیاه قلم آثار خود را تقدیم دبیر خانه "چهل جرعه دفاع مقدس" نمود.
 آتنا حسنی هنرمند ۱۴ ساله هنرهای تجسمی ،آثار خود را به “چهل جرعه دفاع مقدس ” تقدیم کرد

به گزارش ندای وارنا؛ آتنا حسنی از کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشته و نقاشی های زیبایی را ترسیم میکرد.

وی از سن ۷ سالگی بعداز کشف استعداد، دوره های آموزشی خود را شروع نمود و با توجه به اینکه آتنا حسنی بدلیل تبحر زیاد، خیلی زود با هنرجویان بزرگسال به آموزش و یادگیری پرداخت.
این هنرمند کوچک با تکمیل دوره های مقدماتی در سن ۱۱ سالگی در دورهای هنرستان کمال المک شرکت کرد و با حضور و علاقه در مدت کوتاهی از سوی اساتید خود بعنوان بزرگ نقاش کوچک معرفی شد ،
علاقه و اشتیاق آتنا حسنی وصف ناپذیر است زیرا او بلافاصله با تحقیق به طبقه هنرمندان قائم معرفی شد و دورهای پیشرفته خود را در خصوص سیاه قلم ادامه داد.


آتنا با رویت خبر برگزاری نمایشگاهی با نام چهل جرعه دفاع مقدس بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی ارشاد تهران ، خود جوش تصمیم گرفت با اولین حضور خود در این نمایشگاه آثار منتخبی خود را جهت معرفی به اداره ارشاد تهران تقدیم کند.
او اعتقاد دارد امنیت این کشور مدیون ایثارگران و شهدایی هست که به درجه عالی خود رسیده اند از همین رو ، وی امیدوار است با کشیدن چند اثر از دفاع مقدس دین خود را به فرهنگ و هنر ادا نماید. و آثارش در نمایشگاه چهل جرعه دفاع مقدس به نمایش گزاشته شود تا انگیزه ایی برای هم نسل های خود شود.

کد مطلب: 10272
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری