جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛
آزادسازی اراضی کشاورزی در پیشوا/ ۱۲ بنای غیرمجاز تخریب شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۲ ۷:۵۰ ب.ظ
 
جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادسازی اراضی کشاورزی و تخریب ۱۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز برای حفظ اراضی در این شهرستان خبر داد.
 آزادسازی اراضی کشاورزی در پیشوا/ ۱۲ بنای غیرمجاز تخریب شد

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ شهرام امیریان پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از آزادسازی اراضی کشاورزی در پیشوا خبر داد و گفت: در پی سو استفاده برخی از افراد مبنی بر ساخت ساز غیرمجاز در شهرستان پیشوا، مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی و با حضور مسئولان اداره جهاد کشاورزی اقدام به تخریب بناهای غیرمجاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه ۱۲ فقره ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت ۲۰ هزار متر مربع تخریب و آزادسازی شده است اظهار داشت: این تخریب‌ها شامل دیوارکشی غیر مجاز و بناهای غیر مجاز ویلایی بود.

وی در ادامه عنوان داشت: این اقدام پس از چندین مرحله اخطار توسط اداره جهاد کشاورزی به مالکان ساختمان‌های ساخته شده و کسانی که اقدام به دیوارکشی در اراضی کشاورزی کرده بودند انجام شد.

امیریان با بیان اینکه مالکان هیچ گونه اقدامی در خصوص توقف یا تخریب ملک خود نکرده بودند افزود: سرانجام با حضور مقتدرانه پلیس بناهای غیرمجاز قلع و قمع شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ارزش ریالی اراضی آزاد سازی شده طبق نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد مطلب: 13228
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری