امام جمعه شهرستان قرچک:
آزادگان سرافراز آبروی ملت ایران را حفظ کردند
تاریخ انتشار : مرداد ۲۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۳ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان قرچک در چهارمین همایش الماسهای در خشان شهرستان قرچک گفت: آزادگان سرافراز در اردوگاههای رژیم بعث عراق ابروی ملت ایران را حفظ کردند.
 آزادگان سرافراز آبروی ملت ایران را حفظ کردند

به گزارش ندای وارنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک، چهارمین همایش الماسهای درخشان شهرستان قرچک شامگاه ۲۵ مرداد با حضور امام جمعه شهرستان قرچک، نقوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، محمد باقر راندی مدیرحوزه مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، مصطفی زینت بخش معاون عمرانی فرمانداری، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک، مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش، اعضا شورای شهر، آزادگان سرافراز، اصحاب رسانه و سایر مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ضمن گرامی داشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزدگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان سر افراز از دیده گاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مانند الماس در خشان در تاریخ ایران و جهان می درخشند و همیشه در تاریخ ماندگار هستند.

اسماعیلی گفت: آزادگان سرافراز نماد و نشانه صبر، استادگی و پایداری هستند که سلامتی خود را در این راه تقدیم نظام کردند و ابروی نظام ومردم ایران را در جامعه بین المللی حفظ کردند .

وی در ادامه برای همه آزادگان سرافراز میهن اسلامی به خصوص آزدگان شهرستان قرچک آرزوی توفیق سلامتی کرد و گفت: باید خاطرات این عزیزان ضبط و نگهداری شود و ایستادگی و مقاومت آنها را به نسل جوان انتقال دهیم تا بدانند که آسایش این سرزمین را مدیون چه کسانی هستیم.

مصطفی زینت بخش معاون عمرانی فرمانداری قرچک نیز در ادامه مراسم گفت: جا دارد از همه کسانی که در برگزاری این مراسم زحمت کشیدن تا همه آزاده ها با خانواده هایشان در کنار هم جمع شوند تا روز بسیار خوبی را سپری کنند تشکر کتم.

زینت بخش در ادامه گفت: هر اقدامی در کشور برای جامعه ایثارگری انجام شود کم است برای اینکه نظام جمهوری اسلامی مدیون جامعه ایثارگری است که جان خود را در این را تقدیم نظام کردند و آزادگان سرافراز نیز با صبر و ایستادگی درس مهمی را به دنیا دادند.

وی در پایان گفت: بنده به نمایندگی از فرماندار شهرستان ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان را به همه مردم شهرستان قرچک به خصوص خانواده های آزادگان تبریک عرض می کنم و آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون را برای همه آزادگان دارم.

شایان ذکر است که در این مراسم ازحسین ابویسانی مشاور امور ایثارگران فرمانداری، مهدی پازوکی مشاور امور ایثارگران شهرداری، نسرین دیو بندی مشاور امور ایثارگران آموزش و پرورش به جهت تلاش و کوشش در عرصه ایثار و شهادت تجلیل شد.

کد مطلب: 2010
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری