آزادی یک گروگان با سرعت عمل پلیس در پاکدشت
تاریخ انتشار : شهریور ۱۳, ۱۳۹۷ ۴:۰۱ ب.ظ
 
با تلاش ماموران انتظامی یک گروگان در کمتر از یک ساعت در شهرستان پاکدشت آزاد شد.
 آزادی یک گروگان با سرعت عمل پلیس در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛سردار “عبدالرضا ناظري ”  گفت ، در تشريح اين خبر بيان داشت: در پی مراجعه سراسیمه فردی به واحد گشت کلانتری شهرستان “پاکدشت”، پرده از وقوع یک فقره آدم ربایی و در پی آن اخاذی از فردی برداشته شد که بلافاصله پلیس وارد عمل شد.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: پس از تحقیقات فنی پلیس مشخص شد فردي به قصد آشنایی بیشتر با خانمي که به تازگي با او آشنا شده به نزدیکی محل سکونت وی در یکی از محلات پاکدشت رفته و پس از چند دقیقه به صورت تلفنی با حالت اضطراب و تشويش تقاضاي ۳۰ ميليون ريال وجه نقد از طریق کارت به کارت از دوست خود مي‌کند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: دوست این فرد که از لحن صحبت کردن وی متعجب و مشکوک می شود بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع می دهد.

سردار “ناظري” بیان داشت: ماموران پس از مشخص شدن صحت موضوع با هماهنگي مقام قضائي در محل مربوطه حاضر و با قرار سوری محل وقوع گروگان گیری را شناسایی و با سرعت عمل بالا وارد محل شده و موفق به آزادی یک گروگان و دستگیری ۵ گروگان گیر که ۲ نفر آنها خانم بودند، می شوند.

وي در ادامه بيان داشت: گروگان پس از آزاد شدن در تحقیقات اولیه پلیس اظهار کرد به قصد آشنایی بیشتر با خانمي که با وي در چندين نوبت تماس تلفني داشته با پاي خود وارد منزل اخاذان شده و پس از ورود به طور ناگهاني مورد هجوم آنان قرار گرفته که در قبال آزادي وی درخواست وجه نقد کردند.

رئيس پليس شرق استان با اشاره به ارجاع پرونده به مراجع قضائی اذعان داشت: ۵ متهم دستگیر شده هر يک از آنها با قرار وثيقه ۵۰۰ ميليون ريالی روانه زندان شدند.

منبع : خبرنگار پايگاه خبري پليس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3511
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری