شهردار پاکدشت:
آزاد سازی معابر پاکدشت با تصویب طرح تفصیلی سرعت می یابد
تاریخ انتشار : فروردین ۳۱, ۱۳۹۶ ۶:۲۲ ب.ظ
 
شهردار پاکدشت گفت: طرح آزادسازی معابر این شهر با تصویب طرح تفصیلی سرعت بیشتری صورت خواهد یافت.
 آزاد سازی معابر پاکدشت با تصویب طرح تفصیلی سرعت می یابد
به گزارش ندای وارنا، داریوش پازوکی عصر امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ در جمع خبرنگاران با تاکید بر آزاد سازی معابر پاکدشت گفت: پاساژ قائم پاکدشت که در ابتدای خیابان نیایش دوازدهم قرار داشته و متصل به خیابان خیام است در روزهای آینده تخریب شده و عملیات آزاد سازی معابر در آن انجام می گیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس روز گذشته طرح تخریب و آزاد سازی انتهای بلوار سپاه، روبروی کارخانه دست چین به مساحت ۷۰۰ متر مربع صورت گرفت که رضایت مردم را در پی داشت.

شهردار پاکدشت با بیان اینکه آزاد سازی معابر پاکدشت با تصویب طرح تفصیلی سرعت بیشتری خواهد یافت، اضافه کرد: آزاد سازی معابر پیش نیاز و بستر توسعه شهر و نشان دهنده توجه مدیریت شهری به بافت های قدیمی است و در همین راستا آزاد سازی معابر در اولویت کاری شهرداری پاکدشت بوده و شهرداری آمادگی دارد در صورت تقاضا برای تعریض و آزاد سازی معابر ترافیکی در شهر با متقاضیان واجد شرایط مساعدت کند.

پازوکی عرض کم برخی معابر را سبب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان دانست و به «مهر» گفت: آزاد سازی معابر این مشکلات را حل کرده و رضایت مردم را نسبت به خادمین خود در مدیریت شهری فراهم می کند و به همین دلیل به طور جدی طرح آزاد سازی معابر در حال اجرا است.

کد مطلب: 1299
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری