دادستان پاکدشت خبرداد:
آزاد سازی ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در پاکدشت
تاریخ انتشار : خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۹:۰۲ ب.ظ
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از آزاد سازی ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی خبرداد و گفت: یک تعاونی مسکن بدون موافقت‌های لازم از سوی ادارات به تغییرکاربری اقدام کرده بود.
 آزاد سازی ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا به نقل از میزان، علیشپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از آزاد سازی ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی خبرداد و گفت: یک تعاونی مسکن بدون موافقت‌های لازم از سوی ادارات به تغییرکاربری اقدام کرده بود.

وی گفت: در راستای حصول منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای ابلاغی از سوی ریاست محترم قوه قضائیه و بخشنامه اصلاحی از سوی دادستان کل کشور و تاکید بر جلوگیری و مبارزه با تغییر کاربری‌های غیرمجاز و تجاوز به حریم رودخانه‌ها و راه‌ها و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی مطلع شدیم که یک تعاونی مسکن که مربوط به یک کارخانه بوده جهت تامین مسکن اعضای تعاونی به خرید ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی اقدام کرده است.
دادستان پاکدشت اضافه کرد: این فرد بدون اخذ موافقت‌های لازم از سوی ادارات و نهادهای متولی راسا به تغییر کاربری، احداث بنا، ایجاد بنا و دیوار اقدام کرده است که با توجه به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها گزارشی از سوی جهاد کشاورزی واصل و به دادسرا ارسال شد و درخواست صدور دستور قضایی مبنی بر اعمال و اختیارات پیش بینی شده در ماده فوق الذکر شدند.
علیشپورافزود: دستور قضایی لازم مبنی براستفاده از اختیار تفویضی برای جهاد کشاورزی از سوی دادستانی صادر شد.
وی گفت: در راستای تخریب و آزاد سازی دستورات لازم به فرماندهی انتظامی شهرستان مبنی براینکه امنیت لازم در محل جهت اجرای دستور قضایی ایجاد شود، داده شد و همچنین به بخشداران و شهرداران هم دستور قضایی لازم صادر مبنی بر هماهنگی و تامین ادوات لازم از جمله لودر و … با اداره جهاد کشاورزی ارائه شد که با حضور عوامل پیش بینی شده دستور اجرا و منجر به آزادسازی و اعاده به وضع سابق ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی شد.
کد مطلب: 1689
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری