آزمون انجمن خوشنویسان در شهرستان پیشوا
تاریخ انتشار : شهریور ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۲:۲۴ ب.ظ
 
به همت انجمن خوشنویسان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا، آزمون سراسری خوشنویسان در سه بخش خط تحریری، شکسته و شکسته نستعلیق با حضور شرکت کنندگان خوشنویس پیشوایی در آموزشگاه خوشنویسی برگزار شد.
 آزمون انجمن خوشنویسان در شهرستان پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ این رویداد هنری با هدف ترویج فرهنگ و هنر اصیل و فاخر خوشنویسی در سطح کشور و به تبع آن در  پیشوا برگزار شد.

خاطرنشان می شود، شهرستان پیشوا به واسطه دارا بودن خوشنویسان برتر در طول سالیان متمادی به عنوان یکی از شهرستان­های مطرح در حوزه هنر خوشنویسی فعالیت­های درخشانی در سطح کشور داشته است.

حسین قربانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا ضمن قدردانی از همراهی انجمن خوشنویسان در برنامه های فرهنگی هنری گفت: با توجه به ظرفیت بالا و علاقه سرشار اهالی شهرستان به ویژه جوانان و نوجوانان، قصد داریم با برنامه ریزی منسجم و مستمر در تقویت این جریان هنری تلاش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت و همراهی اساتید خوشنویسی فعال در این شهرستان مانند استاد عزیزی، استاد هداوند میرزایی و با ارائه برنامه های آموزشی مشترک بین نهادهای تأثیرگذاری چون مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی هنری به صورت ویژه در آینده­ای نه چندان دور شاهد خلق شاهکارهایی ارزشمند در سطوح مختلف استانی و کشوری باشیم.

گفتنی است این آزمون منظم و دوره ای در همه سطوح خوشنویسی (مقدماتی،خوش، متوسط،عالی و ممتاز) برگزار شد.

کد مطلب: 14025
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری