شهردار ورامین خبر داد؛
آسفالت ۲۴۴ هزارمترمربع از معابر شهری ورامین
تاریخ انتشار : مرداد ۳۱, ۱۳۹۶ ۱:۵۱ ب.ظ
 
شهردار ورامین گفت: ۲۴۴ هزار متر مربع از معابر خاکی این شهر در سه ماه اخیر با ۵ میلیارد تومان اعتبار زیرسازی و آسفالت شده است.
 آسفالت ۲۴۴ هزارمترمربع از معابر شهری ورامین

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، علی حیدریان اظهار داشت: آسفالت معابر شهرستان ورامین در قالب طرح نهضت آسفالت آغاز شده است و همچنان نیزادامه خواهد داشت.

حیدریان با بیان اینکه ۲۴۴ هزار متر مربع از معابر شهری شهرستان آسفالت شده است گفت: در سه ماه اخیر ۵ میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری سرمایه گذاری شده است.

وی در ادامه گفت: آسایش و آرامش و رفاه مردم و همچنین احترام به حقوق شهروندی همواره در اولویت شهرداری قرار داشته است و یکی از نیازهای مهم و ضروری شهروندان تردد آسان، ایمن و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر بوده که در اولویت سیاست های راهبردی نهضت آسفالت قرار گرفته است و با یاری خداوند این طرح ادامه نیز خواهد داشت تا مردم عزیز از مزایای آن به خوبی بهره‌مند شوند.

شهردار ورامین بیان داشت: با توجه به اینکه طرح نهضت آسفالت در ۲۸ نقطه شهر به انجام رسیده است اعلام میکنیم که شهرداری از هیچ فرصتی جهت عمران و آبادانی شهر فروگذار نبوده است و این طرح یکی از طرح‌های خوبی بود که در پاسخ به همکاری و همیاری مردم عزیز داده شده است.

کد مطلب: 2043
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری