آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در رفع نواقص ما را یاری می‌دهد
تاریخ انتشار : مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ب.ظ
 
فرماندار قرچک گفت: آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در رفع نواقص ما را یاری می‌دهد و باید این آسیب‌ها جدی گرفته شود. ششمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار شهرستان و با حضور معاونین و مسئولان کمیته‌ها برگزار شد. بهمن خطیبی فرماندار در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان قرچک […]
 آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در رفع نواقص ما را یاری می‌دهد

فرماندار قرچک گفت: آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در رفع نواقص ما را یاری می‌دهد و باید این آسیب‌ها جدی گرفته شود.
ششمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار شهرستان و با حضور معاونین و مسئولان کمیته‌ها برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان قرچک آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفندماه است، اظهار داشت: نیازمندی‌ها و زیرساخت‌های لازم شعب اخذ رأی احصا شده است و سعی می‌کنیم کمبودی در برگزاری این رویداد مهم نداشته باشیم.

خطیبی افزود: شرایط برای مشارکت آحاد جامعه در مهم‌ترین رویداد سیاسی اجتماعی سال ۹۸ باید از سوی دست‌اندرکاران فراهم شود.

فرماندار قرچک گفت: همه کمیته‌های زیرمجموعه با دقت برنامه کاری قبل، حین و بعد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تنظیم کنند.

وی با تأکید بر اینکه آشنایی با قوانین و مقررات و رعایت مُرّ قانون اولی‌ترین وظیفه مجریان برگزاری انتخابات است، بیان کرد: آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در رفع نواقص ما را یاری می‌دهد و باید این آسیب‌ها جدی گرفته شود.

فرماندار قرچک در پایان خاطرنشان کرد: قرچک ازجمله شهرستان‌هایی است که مردم آن به دلیل پایبندی به ارزش‌های نظام و وجود ارتباط ناگسستنی با آرمان‌های انقلاب در انتخابات مختلف مشارکت پرشور داشته و قطعاً در دوم اسفندماه امسال نیز حماسه ارزشمند دیگری رقم می‌زنند.

کد مطلب: 6970
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری