شهردار پیشوا خبر داد:
آغاز نهضت پیاده روسازی و ساماندهی معابر شهر پیشوا
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب.ظ
 
شهردار پیشوا از آغاز نهضت پیاده روسازی و ساماندهی معابر این شهر خبر داد.
 آغاز نهضت پیاده روسازی و ساماندهی معابر شهر پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛غلامرضا حبیبی شهردار پیشوا، گفت: در سال جدید پیاده روهای شهر پیشوا با با رویکرد ایمن سازی و مناسب سازی و زیبا سازی معابر پیاده رو و در جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان بصورت موزائیک فرش و سنگ فرش و با اختصاص ده میلیارد ریال اعتبار، انجام می شود.

 

شهردار پیشوا گفت: داشتن معابر پیاده‌روی خوب همواره یکی مطالبات شهروندان و یکی از دغدغه‌های ما در مجموعه مدیریتی شهر پیشوا بوده و مصوبه این مهم با قید فوریت به صحن شورا ارسال شد و با حمایت و موافقت اعضای محترم شورای شهر ده میلیارد ریال با این موضوع اختصاص یافت.

 

وی با بیان اینکه در نظر داریم در سال ۱۳۹۹ نسبت به بهبود وضعیت پیاده‌روهای شهر پیشوا اقدام کنیم، گفت: مطالعات این مهم از زمستان سال گذشته آغاز شد و برهمین اساس برای آغاز یک نهضت بهسازی پیاده‌روها در سال جدید آماده شده ایم.

 

حبیبی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته نه هزار مترمربع از پیاده روهای پیشوا بهسازی و مناسب سازی می شود و در این راستا معابر خیابان آزادگان، خیابان باهنر، رفیوژ وسط بلوار حجت السلام قمی و خیابان طالقانی شامل این طرح می شوند.

 

شهردار پیشوا گفت: در حال حاضر این پروژه در دستور کار معاونت شهرسازی و امور زیربنایی قرار گرفته و هم اکنون با بهسازی پیاده روی خیابان طالقانی آغاز و اجرایی گردیده است.

 

حبیبی در پایان به رعایت استاندارد های لازم در خصوص استفاده افراد نانینا از معابر شهری، اشاره کرد و گفت: رویکرد جدید مدیریت شهری در اجرای پیاده رو ها، فراهم نمودن زیر ساختها و امکانات لازم جهت بهره برداری حداکثری تمامی افراد جامعه به خصوص جامعه نابینایان و کم بینایان است که در اجرای این پروژه تمام پیادرو های جدید الحداث، مسیر ویژه نابینایان اجرای می شود.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7393
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری