مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین:
آماده باش امدادگران هلال احمر ورامین تا پایان تعطیلات نوروز
تاریخ انتشار : اسفند ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰ ب.ظ
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین گفت: امدادگران هلال احمر ورامین تاپایان تعطیلات نوروز ۲۴ ساعته آماده کمک رسانی به شهروندان ومسافران نوروزی هستند.
 آماده باش امدادگران هلال احمر ورامین تا پایان تعطیلات نوروز

به گزارش ندای وارنا، حمید رضا کرمانشاهی در جمع خبرنگاران افزود: کمیته امداد و نجات سفرهای نوروزی چندین سال است که فعالیت می‌کند و مقرر است نوروز امسال خدمات متفاوت‌تری را ارائه دهد.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌ های متولی تقاضا دارم مانند گذشته به امدادگران هلال احمر کمک کنند تا بتوانیم خدمات مطلوب تر و بهتری به مسافران نوروزی ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا امدادگران هلال احمر ورامین تاپایان تعطیلات نوروز ۲۴ ساعته آماده کمک رسانی به شهروندان ومسافران نوروزی هستند.

کرمانشاهی با اشاره به استقرار پایگاه‌های سلامت و ایستگاه‌هایی  برای رفاه حال مسافران، یادآور شد: امسال از اعضا جوانان شهرستان ورامین به عنوان راهنمای مسافران نوروزی استفاده خواهیم کرد و چندین پست راهنمایی نیز در مبادی ورودی و خروجی و اماکن تاریخی و مذهبی شهرستان ورامین مستقر خواهند بود و چند خیمه نماز در ورودی و خروجی شهر و نقاط از پیش تعیین شده راه‌اندازی خواهد شد.

کرمانشاهی همچنین گفت: دو پایگاه ثابت در آزاد راه حرم تا حرم و میدان ولیعصر (عج)ورامین فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین  گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین از پایگاهای ثابت و سیار در راستای اجرای طرح امداد نوروزی از پایان اسفند سالجاری تا اواسط فروردین سال آینده فعال خواهند بود.

وی به «مهر» گفت: آموزش و استفاده از نوجوانان در قالب همیار امداد به طور جدی در دستور کار امسال هلال احمر شهرستان ورامین قرار گرفته است.

کد مطلب: 1102
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری