آماده سازی ۹۵۰ هزار مترمربع زمین برای پارکینگ زائران حرم امام(ره)
تاریخ انتشار : خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۷:۴۳ ب.ظ
 
شهردار منطقه 19 از آماده سازی 950 هزار مترمربع اراضی به منظور تسهیل در پارک خودرو زائران حرم امام راحل در روز 14 خرداد خبر داد.
 آماده سازی ۹۵۰ هزار مترمربع زمین برای پارکینگ زائران حرم امام(ره)

به گزارش ندای وارنا؛ تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ اظهار کرد: منطقه ۱۹ به دلیل همجواری با حرم مطهر امام راحل همه ساله مفتخر به میزبانی از زائران از شهرهای مختلف ایران است و شهرداری این منطقه در پهنه پیرامونی و مسیرهای منتهی به برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در بازه زمانی قبل، حین و بعد از مراسم با اجرای اقدامات در حوزه خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل و نقل ترافیک آمادگی کامل خدمت رسانی را دارد.

وی با اشاره به آماده سازی ۹۵۰ هزار مترمربع اراضی به منظور تسهیل در پارک خودرو گفت: علاوه بر پارکینگ های موجود، اراضی بایر با ظرفیت پارک بیش از ۳۰ هزار خودرو مهیا شده و ۲ هزار متر طول نیوجرسی به منظور تقسیم بندی پارکینگ ها در این محدوده بهسازی و نصب شده است.

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به آغاز اقدامات اجرایی از اول خردادماه برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم بیان کرد: تا کنون ۹۰ درصد اقدامات اجرایی به منظور برگزاری مراسم ارتحال انجام شده و ۱۰ درصد باقی مانده نیز مطابق برنامه زمانبندی تا قبل از ۱۲ خرداد به اتمام می رسد.

کد مطلب: 13578
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری