فرمانده سپاه شهرستان پیشوا:
آمادگی رزم گردان های مردم پایه جز برنامه های اصلی بسیج است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب.ظ
 
فرمانده سپاه شهرستان پیشوا گفت: آمادگی رزم گردان های مردم پایه جز برنامه های اصلی بسیج است و اولین رزمایش سازماندهی و مانور گردان های بیت المقدس و امام علی(ع) و امام حسین(ع) در شهرستان پیشوا تکمیل و راه اندازی شد.
 آمادگی رزم گردان های مردم پایه جز برنامه های اصلی بسیج است

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ غلامرضا نجفی فرمانده سپاه شهرستان پیشوا  اظهار کرد: با توجه به نیاز ما در جامعه در بحث نیروهای مسلح و رسالتی که بسیج و سپاه دارد آمادگی رزم گردان های مردم پایه جز برنامه های اصلی بسیج می باشد.

وی افزود:امروز اولین فراخوان و سازماندهی و رزمایش عمده در سطح شهرستان در قالب گردان های بیت المقدس و امام علی(ع) و امام حسین(ع) و گردان کوثر خواهران و فاتحین که در پیشوای مقدس تکمیل و راه اندازی شد.

نجفی بیان کرد:این آموزش و فراخوان ها به مرور زمان تکمیل شده و آموزش های تکمیلی به بسیجیان داده خواهد شد و ماموریت این گردان ها کنترل و پیشگیری و مبارزه با ناآرامی ها و اغتشاشات در سطح شهرستان و یا شهرستان های تابعه و حتی خارج از استان می باشد.

فرمانده سپاه پیشوا تصریح کرد:این فراخوان و آموزش ها تحت نظارت بازرسان و کارشناسان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران قرار دارد و در استمرار این آموزش ها در آینده نه چندان دور همایش و رزمایش ها به صورت تکمیلی و تجمیعی با نیروی انتظامی و یگان های ویژه و نیروهای مسلح در منطقه واستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در نهایت مرحله نهایی این آموزش ها با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران و شورای تامین شهرستان و استان ها و سازمان های خدمات رسان در سطح شهرستان و استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: 8849
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری