فرماندار قرچک خبر داد؛
آمادگی کامل برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در قرچک
تاریخ انتشار : خرداد ۳۱, ۱۳۹۶ ۴:۵۴ ب.ظ
 
فرماندار قرچک گفت: آمادگی کامل برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان قرچک وجود دارد.
 آمادگی کامل برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در قرچک

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، مسعود مرسلپور صبح چهارشنبه، در جمع خبرنگاران با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس، یادگار جاودان امام راحل و مهمترین عامل در زنده نگاه داشتن آرمان فلسطین است، آرمانی که هیچ گاه از ذهن و یاد مسلمانان و تمامی آزادیخواهان جهان پاک نمی شود.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: نگاه بلند امام خمینی(ره) بود که از بدو مبارزه، اسرائیل را غده سرطانی تلقی کردند و تأکید کردند که اسرائیل باید از روی زمین محو شود و این استراتژی غیرقابل تغییر دنیای اسلام است.

مرسلپور خاطر نشان کرد: روز قدس بهانه ای شد تا جهان اسلام، شیعه و سنی زیر پرچم اسلام جمع شوند و مساله فلسطین به عنوان یک وجه مشترک بین مذاهب اسلامی مطرح شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا برای عزت فلسطین تلاش می کند، افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس به عنوان یک تکلیف و وظیفه بر عهده مسلمانان جهان از جمله مردم ایران اسلامی گذاشته شده است.

فرماندار قرچک از دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خواست تا برای تامین امنیت و برگزاری هرچه مناسب تر این آیین اهتمام بیشتری کنند و البته آمادگی کامل برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان قرچک وجود دارد.

وی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه شهرستان قرچک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر فریاد مظلومیت مردم فلسطین را سر داده و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نشان می دهند

کد مطلب: 1735
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری