آموزش مصرف بهینه آب در مدارس ابتدایی جنوب شرق استان تهران
تاریخ انتشار : مهر ۲, ۱۳۹۸ ۴:۵۳ ب.ظ
 
به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان پایه اول مدارس ابتدایی جنوب شرق استان تهران با فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب آشنا شدند.
 آموزش مصرف بهینه آب در مدارس ابتدایی جنوب شرق استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛سعید محمدیان مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران اظهار کرد: در اولین روز از ماه مهر و همزمان با شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول مدارس ابتدایی، روش‌های درست مصرف آب برای این نسل آینده‌ساز در قالب برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در مدرسه ابتدایی علوی شهرستان ورامین با حضور مسئولین استانی و روسای ادارات این شهرستان، جشن شکوفه‌ها برای دانش آموزان برگزار شد و به‌منظور فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب برای آنان میثاق نامه مصرف درست آب قرائت گردید.

محمدیان عنوان کرد: دانش آموزان در این زمینه با شرکت آب و فاضلاب تجدید پیمان کردند همچنین در مدرسه ابتدایی مهدیه شهرستان پاکدشت برنامه‌های هنری و آموزشی در این روز اجرا شد.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران بیان کرد: ایستگاه دوستی با آب در روز جشن شکوفه‌ها در مدرسه ابتدایی آیت‌الله مشکینی پیشوا با حضور فرماندار و روسای ادارات این شهرستان و دبستان ابتدایی یاس نبی شهرستان قرچک به‌منظور نهادینه‌سازی مصرف درست آب برای دانش آموزان نیز برگزار شد.

وی با قدردانی از همکاری ادارات آموزش‌وپرورش چهار شهرستان ورامین، قرچک، پاکدشت و پیشوا، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای مصرف بهینه آب برای دانش آموزان نقش عمده‌ای در مقابله با بحران آبی دارد و به همین منظور این مهم در اولین روز سال تحصیلی در مدارس ابتدایی با برپایی ایستگاه دوستی با آب و توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی پیگیری شد.

کد مطلب: 6829
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری