آکادمی تنیس روی میز المپیک قرچک افتتاح شد
تاریخ انتشار : تیر ۲۰, ۱۳۹۶ ۱:۵۰ ب.ظ
 
پیش از ظهر سه شنبه 20 تیر 96، آکادمی تنیس روی میز المپیک قرچک افتتاح شد.
 آکادمی تنیس روی میز المپیک قرچک افتتاح شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، پیش از ظهر سه شنبه، سالن تنیس روی میز المپیک با اعتباری بالغ بر چهار صد میلیون ریال در شهرستان قرچک افتتاح شد.

برای تجهیز و توسعه این سالن از اعتبارات داخلی استفاده شده و متراژ سالن تنیس روی میز المپیک قرچک  ۲۴۰ متر مربع است.

آکادمی تنیس روی میز المپیک یکی از مجهزترین سالن های ورزشی تنیس روی میز در جنوب شرق استان تهران است که توسط معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش شهرستان قرچک تجهیز شده است.

 

مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک، در مراسم افتتاحیه آکادمی تنیس روی میز اظهار داشت: آکادمی تنیس روی میز المپیک قرچک در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان وبا صرف هزینه چهل میلیون تومان ساخت شده که از اعتبارات دولتی و صرفه جویی های منطقه ای هم زمان با روز  فرهنگ پهلوانی به بهره برداری رسید که برای ارتقاع سطح ورزش شهرستان و دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: ورزش در شهرستان قرچک علاقمندان زیادی دارد و این علاقه به خصوص در دانش آموزان این شهرستان مشاهده می شود که می توان با سرمایه گذاری و پرورش استعدادها به موفقیت هایی در این زمینه دست یافت.

نیکبخت مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک اظهارداشت: شهرستان قرچک با بیش از ۵۲هزار دانش آموز می باشد که یکی از متمرکز ترین شهرستان استان تهران است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک گفت: باید در آموزش وپرورش تمام سعی تلاش خود را انجام دهیم تا با توسعه سرانه ورزشی در شهرستان افزایش یابد، هدف از توسعه فضای ورزشی در شهرستان این است که دانش آموزان وقت بیشتری را در فضا های ورزشی طی کنند و اگردانش آموز وقت خود را در مراکز ورزشی صرف کند، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها در سطح شهرستان کاهش پیدا می کنند.

مدیر آموزش پرورش شهرستان قرچک بیان داشت: از معاون تربیتی بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تقاضای راه اندازی هنرستان تربیت بدنی در شهرستان را داریم، بسیاری از دانش آموزان شهرستان برای تحصیل  در این رشته به شهرستان های همجوار می روند.

بر اساس این گزارش، محمد رحیمی، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، علی رضا جعفری، معاون سیاسی انتظامی شهرستان قرچک، روسای ادارات شهرستان قرچک و مدیران و دانش آموزان افتتاح شد.

کد مطلب: 1861
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری