ابراز رضایت فرماندار پاکدشت از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب.ظ
 
دیدار و گفتگوی ناصری طاهری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت در حضور روسای ادارات کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر فرماندار برگزار شد.
 ابراز رضایت فرماندار پاکدشت از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ فرماندار پاکدشت در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا گفت : شهرستان پاکدشت با دارا بودن ظرفیت های مختلف فرهنگی و هنری همواره توانسته است  عملکرد مناسبی در بین دیگر شهرستانهای استان تهران داشته باشد، به طوریکه در سالهای اخیر با تعامل اداراتشهرستان، علی الخصوص فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی شاهد اجرای برنامه های خوب و متنوعی نظیر برپایی نمایشگاه های کتاب ، گل و گیاه ، اجرای برنامه های فرهنگی تئاتر و موسیقی و … بوده ایم که از این حیث جایگاه خوبی در سطح استان داریم. 

تمهیدی افزود : در دو سال گذشته با همدلی مسئولان و همراهی ادارات  خوشبختانه تعامل مطلوبی در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی ، اجتماعی , اداری و … بین ادارات شهرستان پاکدشت ایجاد شده  که از این پتانسیل در جهت تسریع روند امور جاری و حتی برگزاری برنامه های مختلف استفاده میشود.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اظهار داشت : در بحث کتاب و کتابخوانی اداره کتابخانه های عمومی عملکرد خوب و مطلوبی  از قبیل برگزاری  جشنواره رضوی  ، عصر شعر انقلاب ، برگزاری مراسمات نقد کتاب ، حضور در مدارس جهت برگزاری نشست های کتابخوانی و .. داشته که از این بابت از آقای کارخانه رئیس اداره کتابخانه های عمومی و همکاران ایشان تشکر مینماییم .

در این دیدار مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز به تشریح برنامه های این اداره کل در سال ۹۹ پرداخت .
وی تعامل و همدلی اداره کتابخانه ها با سایر ادارات و نهادها در برگزاری برنامه های فرهنگی و رسیدگی به مسائل و مشکلات کتابخانه های شهرستان را از اولویتهای کاری اداره کل متبوع خود دانست .
ناصری طاهری با اشاره به شيوع بیماری کرونا به اجرای طرحهای کتابخوانی مجازی در سطح استان اشاره کرد و از استقبال خوب و مناسب مردم از این طرح قدردانی کرد.

کد مطلب: 7715
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری