فرماندار ویژه ری:
اتباع غیرمجاز پاکستانی ساکن ری در کمال احترام رد مرز شدند
تاریخ انتشار : مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۶:۴۸ ب.ظ
 
فرماندار ویژه ری ضمن رد تخریب شبانه کپرهای اتباع غیرمجاز پاکستانی گفت: این اتباع با کمال احترام رد مرز شدند.
 اتباع غیرمجاز پاکستانی ساکن ری در کمال احترام رد مرز شدند

به گزارش ندای وارنا؛هدایت الله جمالی پور  گفت :در خصوص در خصوص حضور تعدادی از اتباع غیرمجاز پاکستانی در حاشیه شهرری و محدوده پالایشگاه نفت اظهار داشت: این افراد به دلیل رعایت نکردن بهداشت فردی و در دسترس نداشتن آب آشامیدنی سالم به بیماری های خطرناک و مسری نیز مبتلا بودند.

معاون استاندار تهران با بیان این که ساکنان مستقر در همسایگی این اتباع غیرمجاز در معرض خطر بودند و به حضور این اتباع در این مکان ها اعتراض داشتند، گفت: بارها به این اتباع غیر مجاز اخطارهایی در خصوص ترک اماکن نامناسب داده شد، اما توجهی نمی کردند.

وی افزود: توسط نیروی انتظامی و با اطلاع رسانی قبلی و هماهنگی اداره کل اتباع خارجی استانداری تهران و مسئولان حوزه اتباع فرمانداری ری این اماکن نامناسب تخریب شد.

فرماندار ویژه ری ضمن رد اخبار منتشر شده گفت: تخریب شبانه و بدون اطلاع اماکنی که افرادی در آن سکونت دارند اصلا ممکن نیست.

وی از تحویل اموال و وسایل حجیم این اتباع به آن ها لب مرز خبر داد و گفت: این طرح در کمال تکریم، احترام و رعایت جوانب انسانی و اخلاقی انجام شده است و برخی جوسازی های رسانه ای علیه نیروی انتظامی غیر منصفانه است.

جمالی پور از برخورد جدی با مالکان مزارعی خبر داد که این اتباع را در بدترین شرایط انسانی سکنی داده اند و گفت: زندگی و اشتغال اتباع غیرمجاز در همه نقاط دنیا جرم محسوب می شود و طبق قانون تمامی اتباع غیرمجاز و غیرقانونی باید جمع آوری و رد مرز شوند و این موضوع با جدیت در شهرستان ری پیگیری می شود.

منبع: مهر

کد مطلب: 2713
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری