فرماندار قرچک اعلام کرد:
اتفاقات همایش اصلاح‌طلبان در قرچک ‌‌بررسی شد‌/کار فرماندار در صدور مجوز قانونی بود/ارسال مستندات ‌برای مراجع ذی‌صلاح
تاریخ انتشار : دی ۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ ق.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک در اتفاقات همایش اصلاح‌طلبان در قرچک گفت: اتفاقات همایش اصلاح‌طلبان توسط هیئت‌های مختلف کارشناسی بررسی شد
 اتفاقات همایش اصلاح‌طلبان در قرچک ‌‌بررسی شد‌/کار فرماندار در صدور مجوز قانونی بود/ارسال مستندات ‌برای مراجع ذی‌صلاح

به گزارش ندای وارنا ، مسعود مرسل‌پور عصر امروز در نشست خبری هیئت اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان قرچک که با حضور جمعی از اعضای هئیت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد، در پاسخ به خبرنگاری در ارتباط با اتفاقات همایش اصلاح‌طلبان در قرچک اظهار داشت: اتفاقات همایش اصلاح‌طلبان در شهرستان قرچک توسط هیئت‌های مختلف کارشناسی بررسی شد.

وی گفت: بر اساس اسناد کار فرمانداری شهرستان قرچک در صدور مجوز برای این همایش قانونی بوده است.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: وزیر کشور این موضوع را پیگیری و مستندات این اتفاق برای مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است.

وی با تاکید بر تبعیت از قانون توسط همه اشخاص عنوان کرد: هر کس قانون را رعایت نکند باید در برابر قانون پاسخگو باشد و همه افراد باید همواره به قانون تمکین کرده و موظف به اجرای قوانین هستند.

تشریح تفاوت‌های ستادهای اصلی و فرعی انتخابات

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک در ارتباط با وجه تمایز ستادهای اصلی و فرعی انتخابات بیان داشت: فرمانداران بر اساس قانون در انتخابات موظف به اجرای وظایفی تعریف شده در ذیل قانون هستند و باید با تمام توان این وظایف و رسالت‌های خود را بدون نقص اجرا کنند.

وی با اشاره به تفاوت‌های ماهیتی ستادهای اصلی و فرعی انتخابات عنوان کرد: ستادهای فرعی انتخابات نیز وظایفی همانند ستادهای اصلی دارند و تمایز ستادهای اصلی در کنار همه وظایف تعریف شده برای ستادهای فرعی موظف به تجمیع آراء هستند که این مهم وجه تمایز این ستاد با ستادهای فرعی انتخابات است.

بیمارستان ۹۴ تختخوابی قرچک ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است‌

مرسل‌پور در ارتباط با تناقض‌هایی که در ارتباط با تعداد تخت‌های بیمارستان قرچک مطرح است، عنوان کرد: این بیمارستان از همان ابتدا با ۹۴ تختخواب مصوب شده است و بعضاً برخی افراد در بیان تعداد تخت‌های درمانی این بیمارستان تخت‌های قسمت‌هایی همانند اورژانس را محاسبه نمی‌کردند در بیان مطالب خود عنوان می‌کردند بیمارستان ۶۴ تختخوابی که با احتساب این تخت‌ها از همان ابتدا این بیمارستان با ظرفیت ۹۴ تخت درمانی به تصویب رسیده است.

وی با ارائه گزارشی از روند پیشرفت این بیمارستان گفت: بر اساس تائید کارشناسان این بیمارستان تا کنون با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی روبرو بوده است و ما نیز مصر هستیم این بیمارستان با وجود مشکلات و وضعیت جوی و … با قدرت پیش برود.

فرماندار شهرستان قرچک از بازدید هر روزه یکی از نمایندگان معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک از این پروژه خبر داد و تاکید کرد: یکی از نمایندگان معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک موظف است هر روز صبح در محل این پروژه حضور یافته و وضعیت آن را رصد کرده و گزارش آن را به بنده ارائه دهد.

وی ادامه داد: همچنین یکی از نمایندگان معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک موظف است هر دو روز یک بار با حضور بر سر پروژه قطار شهری از این پروژه نیز بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار بگیرد.

مرسل‌پور تصریح کرد: بنده نیز هر هفته و نهایتاً هر دو هفته یک بار نیز با حضور در محل این پروژه‌ها از نزدیک آن‌ها را رصد می‌کنم.

وی ادامه داد: همین مهم سبب شده است که پیمانکار پروژه از اهمیت این طرح برای شهرستان مطلع شود و با قدرت پیگیر احداث این پروژه ها باشد و فرمانداری نیز پس از اطلاع از کوچکترین مشکلاتی که سر راه این پروژه ها باشد با تمام توان این طرح ها را پیگیری و معضلات و مشکلات سر راه آن را مرتفع می‌کند.

کد مطلب: 365
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری