اتمام روشنایی ۱۷۰ تیر چراغ‌ برق در بلوار اصلی قرچک
تاریخ انتشار : آذر ۱۰, ۱۳۹۷ ۹:۴۹ ب.ظ
 
شهردار قرچک از اتمام روشنایی و به‌روزرسانی بیش از ۱۷۰ تیر چراغ‌برق بلوار اصلی شهر خبر داد.
 اتمام روشنایی ۱۷۰ تیر چراغ‌ برق در بلوار اصلی قرچک

به گزارش ندای وارنا؛محسن خرمی شریف بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ایجاد جلوه‌های بصری، زیباسازی معابر اصلی شهر و افزایش امنیت، روشنایی بلوار اصلی شهر تأمین شد و تلاش مدیریت شهری این است که روشنایی  معابر اصلی سطح شهر که فاقد روشنایی هستند، انجام شود.

وی گفت: روشنایی معابر شهر در جهت تأمین امنیت و آرامش بیشتر مردم است و روشنایی مناسب کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها باعث ارتقای امنیت و رضایتمندی آن‌ها می‌شود.

شهردار قرچک بابیان اینکه افزایش روشنایی، کاهش شدید جرائم شبانه را به همراه دارد، افزود: در این طرح بیش از ۱۷۰ تیر چراغ‌برق بلوار اصلی شهر قرچک با نصب لامپ‌های نو به‌روزرسانی شد.

این مدیر شهری تصریح کرد: سعی شهرداری قرچک بر این است تا همه معابر سطح شهر مشکلی ازنظر روشنایی نداشته باشند و در همین زمینه عملیات روشنایی بلوار اصلی این شهر به پایان رسیده است.

خرمی شریف از رنگ‌آمیزی تیرهای چراغ‌برق سطح شهر خبر داد و افزود: با توجه به تردد وسایل نقلیه سه شهرستان از قرچک و اینکه رنگ‌های تیرهای چراغ‌برق سطح شهر کدر و کثیف شده بودند، بر آن شدیم تا با اقدامی جهادی تمامی تیرها را رنگ‌آمیزی کنیم.

شهردار قرچک اظهار کرد: در این خصوص رنگ‌آمیزی تیرهای چراغ‌برق بلوار دارایی، ۳۰ متری مزدارانی، دانشگاه پیام نور، طلاییه، فرمانداری و پارک جنگلی به اتمام رسیده است و بنا داریم دیگر معابر شهر را نیز زیباسازی نماییم.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5950
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری