فرماندار قرچک:
اجازه دخالت در امور ادارات قرچک را نمی دهم
تاریخ انتشار : تیر ۴, ۱۳۹۶ ۶:۴۶ ب.ظ
 
فرماندار قرچک اظهار داشت: تا زمانی که در شهرستان قرچک خدمتگزار مردم باشم، اجازه دخالت در امور ادارات این شهرستان را نمی دهم.
 اجازه دخالت در امور ادارات قرچک را نمی دهم

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، صبح یکشنبه مسعود مرسلپور در جلسه ای با اشاره به طرح برخی موضوعات توسط افرادی در یکی از جلسات شهرستان قرچک افزود: بر اساس قانون اساسی و سایر قوانین هر فردی به عنوان مسئول و خدمتگزار در جمهوری اسلامی وظایفی را بر عهده دارد که این وظیفه بر اساس اصل تفکیک قوا و همچنین وظایف سه گانه است.

وی اضافه کرد: قطعا قوه مجریه و خدمتگزاران مردم در این سه قوه وظایفی را بر عهده دارند که از نظر قانونی منحصر به فرد است و آن وظیفه هم خدمتگزاری مستقیم به مردم است.

فرماندار قرچک بیان کرد: دیگران هم اگر بخواهند خدماتی را به مردم به طور مستقیم ارائه بدهند بایستی از طریق قوه مجریه عمل کنند و طبیعتا وظایف ذاتی سایرین در این امر کاملا مشخص و محرز است.

خدمت واقعی از تظاهر قابل تشخیص است

مرسلپور گفت: سوال این است که آیا برخی که ادعای پیگیری کارهای روی زمین مانده را داشته و چند سال است که در این شهرستان مسئولیت دارند چه کارهایی را انجام داده اند؛ قطعا مسئولین قوه مجریه و خدمتگزاران مردم در این شهرستان نمی خواهند طوری وانمود کنند که چه کاری کردند، خدمت واقعی از تظاهر قابل تشخیص است و به همین دلیل مردم بایستی در این خصوص قضاوت کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو نوع خدمت در این منطقه داریم، افزود: خدمت متظاهر برای آینده میان مدت و خدمت درازمدت در مدت مدیریت متوسط که از اوصاف مدیریت در دولت است و بدون هیچ چشم داشتی انجام می پذیرد و مردم در این ارتباط بایستی قضاوت کنند.

مرسلپور اظهار داشت: تا زمانی که در شهرستان قرچک خدمتگزار مردم باشم به هیچ احدی اجازه نمی دهم در امور اجرایی شهرستان دخالتی داشته باشد.

کد مطلب: 1763
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری